ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ

4 συμβουλές που πρέπει να γνωρίζετε, ώστε να απαλλαγείτε δια παντός από το άγχος.

Όλοι αγχωνόμαστε καμιά φορά. Είτε ανησυχείτε για τα λεφτά, την υγεία, την εργασία, τις σχέσεις ή την οικογένεια, το άγχος μπορεί να εκδηλωθεί με πολλούς τρόπους και να επηρεάσει αρνητικά τη ζωή σας, για να μην αναφερθούμε στο σώμα σας…

Και ενώ οι περισσότεροι γνωρίζουμε μερικές στρατηγικές κατά του στρες, αν συνεχίζετε να έχετε ταχυπαλμίες, αϋπνία ή συνεχείς σκέψεις για ασήμαντα πράγματα, μάλλον δεν τις δοκιμάσατε όλες.

Εδώ θα βρείτε μερικές αποτελεσματικές «στρατηγικές» για να ξεπεράσετε το άγχος και να έχετε μια πιο χαρούμενη, υγιή ζωή: από τεχνικές μυαλού-σώματος έως χαλαρωτικά τσάγια. Όσο περισσότερο τις ακολουθείτε, τόσο καλύτερα θα νιώθετε:

1.Αναπνέετε βαθιά


Αυτός είναι ένας από τους πιο δυναμικούς τρόπους για να διώξετε τα αισθήματα άγχους, αγωνίας, πανικού ή φόβου από το σώμα σας και είναι επίσης ένας από τους πιο απλούς. Το άγχος πάντα συνοδεύεται από ελαφριά αναπνοή. Γι’ αυτό, την επόμενη φορά που θα νιώσετε έτσι, επιβραδύνετε την αναπνοή σας και κάντε μια άσκηση αναπνοής. Είναι καλή και για γενική χαλάρωση:

• Καθίστε σε μια καρέκλα με ίσια την πλάτη σας και τα χέρια σας στα χέρια της καρέκλας.
• Πάρτε μια βαθιά, αργή αναπνοή από τη μύτη που να διαρκεί περίπου 5 με 6 δευτερόλεπτα, τραβώντας το στομάχι σας προς τα μέσα.
• Κρατήστε αυτή την ανάσα για μερικά δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, εκπνεύστε αργά από το στόμα και χαλαρώστε το στομάχι, μέσα σε 7 περίπου δευτερόλεπτα.
• Επαναλάβετε 10 φορές και θα νιώσετε πιο ήρεμοι με κάθε ανάσα.

2.Ασκηθείτε καθημερινά


Κάθε τι που κάνετε από μια έντονη προπόνηση 10 λεπτών έως μια γεμάτη ώρα Zumba, μπορεί να μειώσει θεαματικά το άγχος σας. Εκτός από το ότι καθαρίζει το μυαλό και πυροδοτεί τις ενδορφίνες, μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική αερόβια άσκηση μπορεί να χαμηλώσει τα επίπεδα έντασης, να ανεβάσει τη διάθεση, να βελτιώσει τον ύπνο και να ενισχύσει την αυτοεκτίμηση. Την επόμενη φορά που θα νιώσετε αγχωμένοι, ξεκινήστε για το γυμναστήριο, για τρέξιμο ή για λίγη yoga: το σώμα σας, το μυαλό σας και η ψυχή σας θα σας ευχαριστούν γι’ αυτό.

anxiety_intext

3.Βάλτε μια τάξη


Η ακαταστασία προκαλεί άγχος. Αν νιώθουμε χαώδεις στο σπίτι μας και το χώρο εργασίας μας, νιώθουμε χάος να επικρατεί και στο μυαλό μας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μας επηρεάζει: από το να μην είμαστε σε θέση να βρούμε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και να αργούμε να πάμε στη δουλειά, έως το να στέλνουμε σήματα στον εγκέφαλό μας για το ότι η δουλειά μας δεν γίνεται ποτέ. Ασχοληθείτε με το χάος που σας περιτριγυρίζει και θα νιώσετε πολύ πιο χαλαροί μέρα με τη μέρα. Προσπαθήστε να κάνετε ένα πράγμα τη φορά: αν βρείτε κάτι που δεν χρησιμοποιείτε, θέλετε ή χρειάζεστε, πετάξτε το, ανακυκλώστε το ή χαρίστε το.

4.Κοιμηθείτε για την ψυχική υγεία σας


Το άγχος και ο ύπνος (ή η έλλειψή του) πάνε μαζί. Μπαίνετε σε ένα φαύλο κύκλο αϋπνίας και άγχους: όσο περισσότερο ανησυχείτε για το ότι δεν κοιμάστε, τόσο λιγότερο κοιμάστε και όσο λιγότερο κοιμάστε, τόσο περισσότερο ανησυχείτε! Όμως, όταν είστε αγχωμένοι, το σώμα σας χρειάζεται ξεκούραση. Προσπαθήστε να τηρήσετε ένα πρόγραμμα ύπνου έτσι ώστε να κοιμάστε την ίδια ώρα κάθε βράδυ και να ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε πρωί, χωρίς να χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικές συσκευές τουλάχιστον μισή ώρα πριν από τον ύπνο. Επίσης, μείνετε μακριά από καφεΐνη και αλκοόλ. Αν θέλετε να πιείτε κάτι πριν κοιμηθείτε, προτιμήστε ένα αφέψημα χαμομηλιού: καταπραΰνει το νευρικό σύστημα και έχει αποδειχθεί ότι ανακουφίζει από τα συμπτώματα του άγχους.

anxiety1_intext


Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες