ΟΤΑΝ Ο ΚΑΦΕΣ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ… ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΣ!

Οι περισσότεροι άνθρωποι αγαπούν και έχουν σαν συνήθεια να πίνουν έναν τουλάχιστον καφέ την ημέρα. Το πρωί, το απόγευμα, ακόμα και μετά από ένα καλό γεύμα. Η ποικιλία που υπάρχει σήμερα στα είδη του καφέ καλύπτει όλα τα γούστα.

Mάθετε πώς συνδυάζονται τα συστατικά του καφέ με την απόδοση στην άσκηση και τι πρέπει να αποφεύγετε, ώστε να λαμβάνετε μόνο τα οφέλη από αυτό το απολαυστικό ρόφημα.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ;

Αρχικά η καφεΐνη που περιέχεται στον καφέ δίνει μια πρώτη μορφή εγρήγορσης, καθώς η άσκηση απαιτεί τέμπο και ρυθμό. Επιπροσθέτως, αρχίζει να αυξάνεται η κυκλοφορία του αίματος για περίπου 1-2 ώρες, με αποτέλεσμα περισσότερα θρεπτικά συστατικά να έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν και να θρέψουν τους μύες, ώστε να γίνει η άσκηση πιο αποδοτική. Ο καφές διαθέτει μια σειρά αντιοξειδωτικών που βοηθάει τον οργανισμό μας να αποκτήσει περισσότερη ευεξία. Εάν τώρα πίνεται με ζάχαρη, ο οργανισμός θα έχει και μια επιπλέον μορφή ενέργειας να κάψει, ενώ αν πίνεται με γάλα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μειώσει την ικανότητα για άσκηση. Εδώ προκύπτει ένα καίριο ερώτημα:

coffee intext

ΠΩΣ Ο ΚΑΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ;

Βγάζοντας από την εξίσωση το είδος του καφέ, καθώς όλα τα είδη έχουν τουλάχιστον την ελάχιστη ποσότητα καφεΐνης που χρειάζεται ο άνθρωπος για να τον βοηθήσει στην άσκηση, αναλογιζόμαστε αν μας βοηθάει η ζάχαρη και το γάλα.

Η ζάχαρη δεν έχει σημασία αν είναι μαύρη ή λευκή, καθώς δεν διαφέρουν θρεπτικά και έχουν ίδιες θερμίδες, ενώ για να μας χρησιμεύσουν οι φυτικές ίνες της μαύρης θα πρέπει να καταναλώσουμε πολύ μεγάλες ποσότητες! Η ζάχαρη λοιπόν είναι ένα τρόφιμο που ο οργανισμός αντιλαμβάνεται πολύ
εύκολα και την μετατρέπει σε γλυκόζη, έτοιμη να χρησιμοποιηθεί από τα κύτταρα ως καύσιμο. Ένα άτομο που προσπαθεί να χάσει βάρος μπορεί να την αντικαταστήσει με κάποια γλυκαντική ουσία, αλλά εάν ο καφές είναι μέτριος και ειδικά αν δεν επιθυμεί κάποιος να φάει έστω ένα μικρό πρωινό πριν γυμναστεί, τότε μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην άσκηση σε συνδυασμό με την καφεΐνη. Φυσικά, η μια κουταλιά ζάχαρη δεν συγκρίνεται με ένα πλήρες πρωινό.

Το γάλα μπορεί θρεπτικά να είναι μια πολύ καλή επιλογή, αλλά όταν μιλάμε για άσκηση τα δεδομένα διαφοροποιούνται. Το γάλα είναι ένα υποτονικό διάλυμα, κάτι που σημαίνει με απλά λόγια ότι δεν βοηθάει καθόλου στην ενυδάτωσή μας. Όταν λοιπόν καταναλώνεται καφές πριν ή μετά την γυμναστική θα ήταν καλό να αποφεύγεται το γάλα, είτε το πίνουμε σκέτο, είτε μέσα στον καφέ. Υπάρχει κατάλληλη ώρα για την κατανάλωση του καφέ;

Η ερώτηση αυτή μπορεί να απαντηθεί μόνο εάν γνωρίζουμε ποιος είναι ο στόχος. Αν ο στόχος είναι ένα καλό ξεκίνημα για τη γυμναστική, τότε περίπου μισή ώρα πριν, πρέπει να αρχίσουν οι πρώτες γουλιές καφέ και να σταματήσουν λίγο πριν την άσκηση. Αν ο στόχος όμως είναι να αναπληρωθεί η χαμένη ενέργεια από την άσκηση και να δοθεί το έναυσμα για να κυλίσει δυναμικά η υπόλοιπη μέρα, τότε θα ήταν καλύτερο να καταναλωθεί ο καφές μετά και αν προσθέτετε ζάχαρη, να τον προτιμήσετε μέτριο. Αν υπάρχει πρόβλημα με αϋπνίες θα ήταν καλό να τον αποφεύγετε 6 ώρες πριν τον ύπνο.

coffee intext 2

IT’S COFFEE TIME AT HOLMES PLACE CAFÉ!

Απολαύστε τον καφέ σας στo χαλαρωτικό περιβάλλον των Holmes Place Café ή παραγγείλετε τον για take way!

Η ποικιλία καφέ που προμηθεύονται τα Holmes Place Café, αναδείχθηκε ανάμεσα στους 10 καλύτερους καφέδες παγκοσμίως για την εφαρμογή σωστών γεωργικών πρακτικών που συντελούν στην παραγωγή υψηλής ποιότητας καφέ, με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

• Δοκιμάστε τον Ipanema Espresso!

Το κρεμώδες και γευστικά ισορροπημένο σώμα του Ipanema Espresso, με χαμηλή οξύτητα, πλούσιο άρωμα και γλυκιά επίγευση πορτοκαλιού και μελιού, μεταμορφώνει τις απλές καθημερινές μας στιγμές σε μοναδικά απολαυστικές εμπειρίες καφέ. Μία απλή δοκιμή θα σας πείσει για την πραγματική αξία των πιστοποιημένων 100% Arabica κόκκων από τη Φάρμα Ipanema… στο φλιτζάνι σας!

κατηγορια Ετικετες