ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ; (ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ)

Μπορεί να είναι απίστευτα αγχωτικό όταν ο αριθμός στη ζυγαριά σας δεν αντιπροσωπεύει τον υγιεινό τρόπο ζωής σας...

Αν και η αύξηση βάρους μπορεί σίγουρα να προκαλείται από την κατανάλωση περισσότερων θερμίδων από όσες καίτε, υπάρχει και ένα σύνολο άλλων παραγόντων που μπορεί να παίζουν ρόλο. Μια ισορροπημένη διατροφή είναι ένα βασικό στοιχείο για τη διατήρηση σταθερού βάρους. Γι’ αυτό διαβάστε πώς μπορείτε να βρείτε άλλα στοιχεία που θα μπορούσαν να παρεκκλίνουν της πορείας τους τις προσπάθειές σας για ένα υγιές βάρος.

Αφυδάτωση

Η πρόσληψη αρκετού νερού είναι ζωτικής σημασίας για τις προσπάθειες διατήρησης του βάρους σας. Όταν το σώμα σας είναι σωστά ενυδατωμένο, είναι πολύ πιο εύκολο το πεπτικό σας σύστημα να επεξεργαστεί τα συστατικά που τρώτε και να τα στείλει εκεί που τα χρειάζεται ο οργανισμός σας. Αντίθετα, η ανεπαρκής πρόσληψη νερού μπορεί να προκαλέσει την κατακράτηση νερού στον οργανισμό σας από τα φαγητά που τρώτε, με αποτέλεσμα υψηλότερο βάρος. Και όχι μόνο: η αφυδάτωση μπορεί να παραπλανήσει τον οργανισμό σας και να τον κάνει να νομίζει ότι πεινάει, ακόμη και όταν πραγματικά διψάει, με αποτέλεσμα να τρώτε περισσότερο από ό,τι αν ήσασταν σωστά ενυδατωμένοι.

water123456

Έλλειψη σε θρεπτικά συστατικά

Τα χαμηλά επίπεδα μαγνησίου, σιδήρου και βιταμίνης D μπορούν να διαταράξουν το μεταβολισμό σας κάνοντας πιο δύσκολη τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Μπορείτε να έχετε περισσότερο μαγνήσιο στη διατροφή σας τρώγοντας αμύγδαλα, σίδηρο από κόκκινο κρέας και σπανάκι, καθώς και βιταμίνη D από εμπλουτισμένο γάλα και με έκθεση στον ήλιο για 5-10 λεπτά. Αν ακολουθείτε σωστή διατροφή και εξακολουθείτε να έχετε ανεπάρκεια σε αυτά τα θρεπτικά συστατικά, μπορεί να θέλετε να μιλήσετε με τον γιατρό σας για την πιθανότητα λήψης ενός συμπληρώματος διατροφής.

Έλλειψη ύπνου

Η έλλειψη ύπνου δεν σας κάνει απλά να νιώθετε νωθροί και κουρασμένοι όλη την ημέρα. Μπορεί επίσης να συμβάλλει στην αύξηση βάρους. Αρχικά, η έλλειψη ύπνου σε συνδυασμό με τις φυσικές ορμόνες του οργανισμού σας μπορεί να επηρεάσει το μεταβολισμό σας και την ικανότητά σας να επεξεργαστείτε αποτελεσματικά τις τροφές. Κάνει επίσης δύσκολο για εσάς να ακούσετε σωστά τα σήματα πείνας και κορεσμού που σας στέλνει το σώμα σας. Επιπροσθέτως, το να μένετε ξύπνιοι έως αργά συμβάλλει στην κατανάλωση σνακ, με αποτέλεσμα να προσλαμβάνετε υπερβολικές θερμίδες σε σχέση με αυτές που καίτε.

sleep

Παρενέργειες των φαρμάκων

Είναι πιθανό τα φάρμακα ή τα συμπληρώματα διατροφής που προσλαμβάνετε να προκαλούν αύξηση του βάρους σας. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας αν η αύξηση βάρους είναι πιθανή παρενέργεια οποιουδήποτε από τα φάρμακά σας. Ο γιατρός σας μπορεί να είναι σε θέση να σας προτείνει μια εναλλακτική που να μην οδηγεί σε αύξηση του βάρους. Να συμβουλεύεστε πάντα τον γιατρό σας πριν σταματήσετε ή αλλάξετε οποιοδήποτε φάρμακο.

Ιατρικά προβλήματα

Αν ακολουθείτε σωστή διατροφή, κάνετε αρκετή άσκηση και δεν μπορείτε να βρείτε κανέναν άλλο λόγο για την απρόσμενη αύξηση βάρους, είναι πιθανό να υπεισέρχεται κάποιος ιατρικός παράγοντας. Παθήσεις όπως το σύνδρομο Cushing, η υπερβολική παραγωγή κορτιζόλης ή ο υποθυρεοειδισμός μπορούν όλα να συμβάλλουν στην αύξηση βάρους, ακόμη και αν ακολουθείτε έναν κατά τα άλλα υγιεινό τρόπο ζωής. Προγραμματίστε τακτικές συναντήσεις με το γιατρό σας για να ελέγξετε αυτές και οποιεσδήποτε άλλες πιθανές αιτίες αύξησης βάρους. Ο γιατρός σας μπορεί να σας συμβουλεύσει για τις εξετάσεις που μπορεί να είναι απαραίτητες.

doctor new

Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες