ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΠΙΕΣΗ

Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Παρατηρητήριο Υγείας πάνω από το 40% των ενηλίκων πάσχουν από υψηλή αρτηριακή πίεση ή υπέρταση. Όταν η υψηλή αρτηριακή πίεση μείνει χωρίς θεραπεία, μπορεί να καταστρέψει τα νεφρά και να οδηγήσει σε καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό επεισόδιο ή καρδιακή ανεπάρκεια.

Η υψηλή αρτηριακή πίεση ορίζεται ως η συστολική αρτηριακή πίεση με μέσο όρο 140 mmHg ή υψηλότερο ή/και η διαστολική αρτηριακή πίεση με μέσο όρο 90 mmHg ή μεγαλύτερο. Δεν υπάρχει θεραπεία για την υψηλή αρτηριακή πίεση. Ωστόσο, υπάρχει μια σειρά από απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε την αρτηριακή πίεση ή να αποτρέψετε ή να καθυστερήσετε την ανάπτυξη υψηλής αρτηριακής πίεσης. Η βελτίωση του τρόπου ζωής σας, ενισχύει επίσης την αποτελεσματικότητα των φαρμάκων για την αρτηριακή πίεση.

Αποκτήστε μια ισορροπημένη, χαμηλή σε αλάτι διατροφή

Η διατροφή σας θα πρέπει να επικεντρώνει σε φρούτα, λαχανικά και άλλα τρόφιμα πλούσια σε κάλιο, καθώς και γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά με περιορισμένο αλάτι. Η μείωση της πρόσληψης αλατιού μειώνει τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης για ανθρώπους επιρρεπείς στην ανάπτυξη της πάθησης, βοηθά στον έλεγχο της υψηλής αρτηριακής πίεσης για άτομα που λαμβάνουν επί του παρόντος φάρμακα για την αρτηριακή πίεση και μπορεί να αποτρέψει προβλήματα καρδιάς σε υπέρβαρα άτομα.

Ο απλούστερος τρόπος για να περιορίσετε την πρόσληψη αλατιού είναι να αγοράζετε φρέσκα και όχι συσκευασμένα ή επεξεργασμένα τρόφιμα. Όταν αγοράζετε συσκευασμένα τρόφιμα, αναζητήστε προϊόντα χωρίς πρόσθετα καρυκεύματα ή σάλτσες. Αποκτήστε τη συνήθεια να διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων, έτσι ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι εισέρχεται στο σώμα σας. Για να δώσετε γεύση στο φαγητό σας, επιλέξτε μπαχαρικά και βότανα αντί για αλάτι. Αν έχετε πρόβλημα να μειώσετε δραστικά το νάτριο, μειώστε το σιγά-σιγά για να προσαρμοστεί ο ουρανίσκος σας.

fresh vegies

Καταναλώστε αλκοόλ με μέτρο

Η τακτική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αρτηριακή πίεση. Αν πίνετε, περιοριστείτε σε ένα ποτό την ημέρα για τις γυναίκες και δύο ποτά την ημέρα για τους άνδρες (εφόσον το αλκοόλ επηρεάζει την υγεία των γυναικών με διαφορετικό τρόπο από ό, τι των ανδρών). Ένα ποτό ισοδυναμεί με ένα ποτήρι 120 ml κρασί, μια μπύρα των 360 ml, 45 ml ποτού με περιεκτικότητα σε αλκοόλ 40% ή 30 ml δυνατού ποτού. Εάν πίνετε πολύ, μειώστε την πρόσληψη αργά μέσα σε διάστημα εβδομάδων για να μειώσετε την αρτηριακή πίεση σταδιακά και να αποφύγετε το σοκ για τον οργανισμό.

Διατηρήστε ένα πρόγραμμα τακτικής άσκησης

Η αρτηριακή πίεση συνδέεται συνήθως στενά με το βάρος. Τα υπέρβαρα άτομα είναι πολύ πιο πιθανό να έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση σε σχέση με τα άτομα με υγιές βάρος. Η τακτική άσκηση σε συνδυασμό με την καλύτερη διατροφή θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και κατά συνέπεια να μειώσετε την αρτηριακή πίεση. Τα καλύτερα είδη άσκησης για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης περιλαμβάνουν περπάτημα, τρέξιμο, ποδηλασία, χορό και κολύμβηση. Η προπόνηση αντοχής μπορεί επίσης να είναι ευεργετική. Προσπαθήστε να κάνετε 30 λεπτά άσκησης 4 ή 5 ημέρες την εβδομάδα, διατηρώντας μια τακτική ρουτίνα για να επιτύχετε σταθερό φυσιολογικό εύρος αρτηριακής πίεσης.

Κρατήστε το επίπεδο στρες σας υπό έλεγχο

Το χρόνιο στρες συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην υψηλή αρτηριακή πίεση. Μπορείτε επίσης να ενισχύετε την αρτηριακή πίεση όταν λόγω του άγχους καταναλώνετε πρόχειρο φαγητό, υπερβολική ποσότητα αλκοόλ ή καπνίζετε. Εξετάστε τους σημαντικότερους στρεσογόνους παράγοντες και στη συνέχεια δραστηριοποιηθείτε για την εξάλειψη ή τη μείωσή τους. Μάθετε τι σας προκαλεί στρες και προσπαθήστε να το αποφύγετε όποτε είναι δυνατό.

salad and wide

Για τους περισσότερους ασθενείς με υψηλή αρτηριακή πίεση, ένας πάροχος υγειονομικής περίθαλψης θα συστήσει συνταγογραφούμενα φάρμακα για την πίεση εκτός από τις αλλαγές στον τρόπο ζωής. Ανάλογα με την τρέχουσα αρτηριακή πίεση και σε συνδυασμό με άλλα προβλήματα υγείας, μπορεί να χρειαστούν περισσότερα φάρμακα για την αντιμετώπιση της.

Τα Holmes Place δίνουν μεγάλη προτεραιότητα στην υγεία των μελών τους. Συνεργαζόμαστε στενά μαζί τους για να τα βοηθήσουμε να αποκτήσουν καλύτερη κίνηση, καλύτερη διατροφή και καλύτερη διάθεση. Από τη δημιουργία ενός προπονητικού πλάνου έως τις συμβουλές για τη φυσική μείωση της αρτηριακής πίεσης, ασχολούμαστε με κάθε πτυχή της υγείας τους για να μεγιστοποιήσουμε τη γενική ευεξία τους.


Η Ομάδα των Holmes Place

κατηγορια Ετικετες