ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ

Ενισχύστε τη συγκέντρωση και την ενέργεια των παιδιών σας με αυτές τις γρήγορες και υγιεινές ιδέες για το πρωινό τους!

Αφήστε τα βαρετά δημητριακά στην άκρη και επιλέξτε ένα από αυτά τα γρήγορα και υγιεινά πρωινά που θα δώσουν στα παιδάκια σας όλη την ενέργεια και τη συγκέντρωση που χρειάζονται για την ημέρα τους στο σχολείο.

Έρευνες δείχνουν ότι ένα καλό πρωινό, πραγματικά επιδρά θετικά στη συγκέντρωσή και στα επίπεδα ενέργειάς των παιδιών. Μια πρόσφατη μελέτη σε 5.000 παιδιά από το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ έδειξε ότι έχουν διπλάσιες πιθανότητες να επιτύχουν υψηλότερη βαθμολογία από το μέσο όρο αν ξεκινήσουν τη μέρα τους με ένα υγιεινό πρωινό.

Γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο να κάνετε υγιεινές επιλογές, ειδικά όταν είστε αντιμέτωποι με την τρέλα του καθημερινού αγώνα του σχολείου. Αυτός είναι ο λόγος που όλες αυτές οι συνταγές μπορούν να παρασκευαστούν σε λιγότερο από 10 λεπτά ή να προετοιμαστούν από το βράδυ/Σαββατοκύριακο, έτσι ώστε να μη βάζετε σε κίνδυνο την υγεία τους:


Δώστε τροφή στον εγκέφαλό τους (και τη φαντασία τους) με αυτό το smoothie

Γλυκό, με ομοιόμορφη υφή και σερβίρεται με καλαμάκι. Δεν χρειάζεται να απορεί κανείς που τα παιδιά τρελαίνονται για smoothies. Μέσα σε λίγα μόλις λεπτά το πρωί, φτιάχνετε ένα smoothie που θα συνοδέψει το πρωινό του παιδιού σας και θα του δώσει την ενέργεια που χρειάζεται. Ένα απλό smoothie με μούρα και γιαούρτι πάντα αρέσει, αλλά αυτό το smoothie ενδυνάμωσης του εγκεφάλου από τη βραβευμένη οικογένεια blogger τροφίμων Wellness Mama είναι σε άλλο επίπεδο!

smoothies new

Δοκιμάστε τα overnight oats

Πώς να σταματήσετε την εξάντληση πριν το μεσημέρι; Οι πλούσιοι σε ίνες υδατάνθρακες βραδείας καύσης που υπάρχουν στη βρώμη, παρέχουν σταθερή ροή ενέργειας που κρατάνε τον οργανισμό των παιδιών δυνατό μέχρι το μεσημέρι. Απλά βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε βρώμη ολικής άλεσης, μη επεξεργασμένη και όχι σε νιφάδες.

Το overnight oats είναι απλά βρώμη εμποτισμένη σε γάλα της επιλογής σας ή γιαούρτι που έχει μείνει όλο το βράδυ στο ψυγείο. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε το πρωί είναι να το βγάλετε από το ψυγείο και να σερβίρετε με όποια γαρνιτούρα αρέσει στα παιδιά σας. Πιστεύουμε ότι τα παιδιά θα ξετρελαθούν με τις 2 εναλλακτικές overnight oats με φράουλα του Family Food on the Table.

Quacker


Mini muffins

Τα mini muffins μπορείτε να τα παρασκευάσετε πολλά μαζί, να τα καταψύξετε και να τα ξεπαγώσετε το προηγούμενο βράδυ: το ιδανικό προϊόν χωρίς κόπο, χωρίς ταλαιπωρία, που τα «μικρά χεράκια» μπορούν να φάνε οπουδήποτε, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο ή στο λεωφορείο!

Όπως οι περισσότερες μαμάδες, μάλλον ψάχνετε για περισσότερους τρόπους ώστε να προσθέσετε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή των παιδιών σας. Σας προτείνουμε να δοκιμάσετε τη συνταγή της Super Healthy Kids για muffin με φρούτα και λαχανικά γεμάτα ενέργεια για το τσιμπολόγημα: ένας γρήγορος τρόπος για να τους δώσετε μερικά ακόμη λαχανικά.

muffin

Ψητά φασόλια με τοστ ολικής άλεσης

Τα φασόλια αποτελούν μέρος τη διατροφής μας εδώ και χιλιάδες χρόνια: είναι το πραγματικό «fast food» της φύσης και το καλύτερο είναι ότι αρέσουν στα περισσότερα παιδιά. Πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, γεμάτα βιταμίνες, πρωτεΐνες, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά, είναι ο καλύτερος φίλος της οικογένειας το πρωί, ειδικά όταν ο καιρός κρυώνει.

Μπορείτε να φτιάξετε ψητά φασόλια με ντομάτα στο λεπτό! Το The Nutrition Mama χρησιμοποιεί σιρόπι σφενδάμου για να φτιάξει ψητά φασόλια για τα μικρά παιδιά. Πιστεύουμε ότι θα αρέσουν το ίδιο και στα μεγαλύτερα παιδιά και μπορείτε να τα ετοιμάσετε μέσα σε 10 λεπτά και να τα καταψύξετε σε σακουλάκια, σε ατομικές μερίδες, γλιτώνοντας πολύ χρόνο το πρωί.

beans and tomato

Γρήγορο γαλλικό τοστ για έξτρα ενέργεια

Μια μελέτη της Νοσηλευτικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Πενσιλβανία διαπίστωσε ότι τα παιδιά που τρώνε αυγά για πρωινό νιώθουν χορτάτα για περισσότερο. Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και καλή πηγή βιταμίνης D (ιδιαίτερα σημαντική όταν δεν υπάρχει φυσική ηλιοφάνεια). Σε συνδυασμό με φρέσκα φρούτα και λίγο μέλι ή σιρόπι σφενδάμου, δίνετε στα παιδιά σας ένα πραγματικά θρεπτικό πρωινό και χρειάζεται μόνο 5-10 λεπτά για να ετοιμαστεί.

french toast

Το Food for kids έχει μια εύκολη συνταγή για γαλλικά τοστ με φρούτα. Όταν δεν βιάζεστε, υπάρχουν εύκολες τυπωμένες κάρτες για να σας βοηθήσουν και τα παιδιά σας να τα φτιάξετε. Για να επιταχύνετε τη διαδικασία, θα μπορούσατε να προετοιμάσετε τα αυγά σε ένα μπολ και να τα αφήσετε όλο το βράδυ στο ψυγείο.


Η Ομάδα των Holmes Place


Photosource
Photosource
Photosource

3 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ & 1 WELLNESS ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου τις 3 απολαυστικές συνταγές μας και το wellness δώρο σου από τα Holmes Place.

Οι συνταγές και το Wellness δώρο των Holmes Place θα σταλούν στο e-mail σας, αυτόματα, μετά την αποστολή αυτής της φόρμας. Η προσφορά του wellness δώρου ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΛΗ των Holmes Place.

κατηγορια Ετικετες