ΤΙ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΙΣΙΑ ΚΙΛΑ

Τα σνακ στο γραφείο καταστρέφουν τη σιλουέτα σας; Να τι πρέπει να τρώτε στη δουλειά για να παραμείνετε κομψοί!

Αν τα σνακ στο γραφείο, το απογευματινό τσιμπολόγημα και τα επαγγελματικά γεύματα σάς κάνουν… κοιλίτσα - για να μην αναφέρουμε τα ψωμάκια - ήρθε η ώρα να αλλάξετε τις συνήθειές σας!

Πρέπει να προσεγγίσετε τη διατροφή σας με τον ίδιο τρόπο που προσεγγίζετε την εργασία σας - με μια ακλόνητη, καλά σχεδιασμένη στρατηγική. Ορίστε πώς θα το επιτύχετε:

Ελέγξτε το φόρτο εργασίας

Αν το αφεντικό σας σάς υπερφορτώνει με δουλειά - για να μην αναφέρουμε την πίεση - είναι πιο πιθανό να καταφύγετε στην ανθυγιεινή διατροφή. Μπορεί να παραλείπετε το πρωινό για να φτάσετε στο γραφείο νωρίς, να καταναλώνετε τόνους ζάχαρης και καφεΐνης για να αντέξετε όλη μέρα και να τη βγάζετε με σνακ και φαστ φουντ επειδή είστε πολύ κουρασμένοι για να μαγειρέψετε το βράδυ.

Καταγράψτε το φόρτο εργασίας σας και σκεφτείτε τι μπορείτε να κάνετε για να διευκολύνετε την κατάσταση. Αν πραγματικά δεν υπάρχει εναλλακτική λύση στις άπειρες ώρες δουλειάς και τα ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα, για κάνα δυο εβδομάδες, χρησιμοποιήστε τις υπόλοιπες συμβουλές μας για να διαχειριστείτε αυτή την προσωρινή κατάσταση.

Υγιεινά εφόδια

Αποφύγετε το κουτί με τα μπισκότα του γραφείου ή το junk food, έχοντας εφοδιαστεί με υγιεινά σνακ, τα οποία μπορείτε να εκθέτετε στο γραφείο σας με τον πιο δελεαστικό τρόπο που μπορείτε να φανταστείτε!

Ανακατέψτε μια πολύχρωμη ποικιλία ώριμων φρούτων σε ένα ελκυστικό μπολ, γεμίστε ένα όμορφο κουτί μπισκότων με ρυζογκοφρέτες και δημιουργήστε το δικό σας βάζο με ξηρούς καρπούς, σπόρους και αποξηραμένα φρούτα. Δείτε τα υγιεινά σνακ σας σαν ανταμοιβή, όχι σαν τιμωρία, και είναι πολύ πιο πιθανό να κρατηθείτε μακριά από τη σοκολάτα.

fruit

Προγραμματίστε τα γεύματα σας

Δεν θα ξεκινούσατε να δουλεύετε σε ένα νέο project χωρίς προηγουμένως να οργανωθείτε - γιατί δεν κάνετε το ίδιο με την υγεία σας;

Σχεδιάστε μια σειρά από υγιή, διαφορετικά γεύματα για την εβδομάδα και βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα όμορφο κουτί ή μπολ για να τα βάλετε.

Ο πιο έξυπνος τρόπος να το κάνετε, είναι να τα συνδέσετε με το βραδινό γεύμα σας. Βράστε επιπλέον λαχανικά και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε τα για να φτιάξετε σούπα για την επόμενη μέρα. Ή, αν τρώτε fajitas με κοτόπουλο, μαγειρέψτε αρκετό κοτόπουλο και λαχανικά για μια επιπλέον πίτα που θα βάλετε στην τσάντα σας το επόμενο πρωί.

Βάλτε μια επιπλέον μερίδα ρυζιού - κρυώστε το γρήγορα μετά το μαγείρεμα και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε μια ελαφριά, ανάμικτη σαλάτα.

Ό,τι κι αν επιλέξετε, βάλτε τα φρούτα και τα λαχανικά στο επίκεντρο του προγραμματισμού των γευμάτων σας, συμπληρώνοντας με άπαχη πρωτεΐνη, όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα ή ψάρι, και μειώνοντας τους υδατάνθρακες σημαντικά.

salad intext

Μείνετε ενυδατωμένοι

Πολύ συχνά, μπερδεύουμε τη δίψα με το αίσθημα της πείνας. Να έχετε ένα μπουκάλι παγωμένο νερό στο γραφείο σας και να πίνετε συχνά από λίγο. Αυτό θα σας κρατήσει μακριά από τα ζαχαρούχα αναψυκτικά.

Εάν αισθάνεστε πως θέλετε ένα σνακ, πιείτε λίγο νερό και περιμένετε 20 λεπτά. Αν είστε ακόμα πεινασμένοι, ακούστε το σώμα σας και τσιμπήστε κάποια από τις υγιεινές απολαύσεις σας.

Εδώ θα πρέπει να κάνουμε μια αναφορά στο τσάι, τον καφέ και τη ζεστή σοκολάτα. Κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης μέρας, προστίθενται πραγματικά μεγάλες ποσότητες από πλήρες γάλα και ζάχαρη. Πιείτε τα αφεψήματά σας σκέτα ή με άπαχο γάλα, κόψτε τη ζάχαρη και σκεφτείτε πιο υγιεινές επιλογές, όπως φρούτα, πρασινάδες, τσάι oolong ή λευκό τσάι.

enidatosi

Κόψτε τα ποτά

Μερικές φορές, το πρόβλημα δεν είναι το τι καταναλώνετε στη δουλειά, αλλά τα ποτά μετά τη δουλειά με τους συναδέλφους.

Το αλκοόλ είναι γεμάτο θερμίδες και έχει την τάση να σας κάνει να ξεχνάτε όλες τις καλές σας προθέσεις για ένα υγιές δείπνο. Είναι πολύ εύκολο να υποκύψετε και να φάτε κάτι λιπαρό έξω ή να πάρετε πακέτο για το σπίτι.

Βάλτε στον εαυτό σας τον κανόνα του ενός ποτού και επιλέξτε κάτι με λίγες θερμίδες, όπως βότκα με τόνικ, αντί για παχυντικές μπύρες και γλυκά κοκτέιλ.

Σκεφτείτε το νέο σας πλάνο σαν ένα επαγγελματικό project και αφιερώστε του την ίδια φροντίδα και προσοχή που θα αφιερώνατε στην εργασία σας. Η επένδυσή σας θα αποδώσει κέρδη και μάλιστα πολύ σύντομα!


Η Ομάδα των Holmes Place

3 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ & 1 WELLNESS ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου τις 3 απολαυστικές συνταγές μας και το wellness δώρο σου από τα Holmes Place.

Οι συνταγές και το Wellness δώρο των Holmes Place θα σταλούν στο e-mail σας, αυτόματα, μετά την αποστολή αυτής της φόρμας. Η προσφορά του wellness δώρου ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΛΗ των Holmes Place.

κατηγορια Ετικετες