ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

go

ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ #CHARITY4U!

Μοιραστείτε την εμπειρία σας μαζί μας!

Νεα & Εκδηλωσεις

Ό,τι συμβαίνει στα Holmes Place, είναι εδώ!

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

H σαλάτα συνηθίζεται να αποτελεί συνοδευτικό πιάτο του κύριου γεύματος, ωστόσο μπορεί με τις κατάλληλες προσθήκες να εξελιχθεί σε ένα υγιεινό, χορταστικό, πλήρες γεύμα.

Περισσοτερα
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ… SEX APPEAL!Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ… SEX APPEAL!

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ… SEX APPEAL!

Όλα είναι θέμα στάσης: 3 τρόποι να ασκηθείτε για καλύτερη και πιο σέξι στάση σώματος!

Περισσοτερα
5 αποτελεσματικες ασκησεις εκγυμνασης γλουτων και καλυτερης στασης σωματος 5 αποτελεσματικες ασκησεις εκγυμνασης γλουτων και καλυτερης στασης σωματος

5 αποτελεσματικες ασκησεις εκγυμνασης γλουτων και καλυτερης στασης σωματος

Ανακαλύψτε 5 αποτελεσματικές ασκήσεις που θα βελτιώσουν το σώμα σας και θα τονώσουν τους γλουτούς.

Περισσοτερα
5ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ5ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

5ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο επικίνδυνο είναι το να καθόμαστε όλη την ημέρα; Οι περισσότερες δουλειές δεν απαιτούν να είμαστε όρθιοι, είναι φυσικό, λοιπόν, να ξεχνιόμαστε και να μένουμε καθιστοί γ

Περισσοτερα
ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

Τρώτε λιγότερο, τρώτε υγιεινά... αλλά δεν βλέπετε αποτελέσματα; Σταματήστε να κάνετε αυτά τα 5 συχνά λάθη!

Περισσοτερα
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ

Αυτές είναι οι ιδανικές γλυκές απολαύσεις για τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού που δεν θα σταθούν εμπόδιο στους fitness στόχους σου για άψογη φόρμα και καλή φυσική κατάσταση!

Περισσοτερα
ΟΙ 3 ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ 3 ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΟΙ 3 ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ποιο άθλημα ταιριάζει καλύτερα στο παιδί σας;

Περισσοτερα
ΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Θέλετε αύξηση μυϊκής μάζας; Θέλετε να χάσετε βάρος; Έχουμε τα καλύτερα smoothies DIY για να ανακτήσετε δυνάμεις μετά από κάθε είδους προπόνηση!

Περισσοτερα
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ: ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕΑΦΥΔΑΤΩΣΗ: ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ

ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ: ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ

Αφυδάτωση μπορεί να σημαίνει κόπωση, αδυναμία και ζάλη και δεν χρειάζεται να ασκείστε για να διατρέχετε κίνδυνο... Εδώ θα βρείτε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την αφυδάτωση, από τον M.D. Thordis Berg

Περισσοτερα
4 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΒΑΡΟΣ (ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ) 4 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΒΑΡΟΣ (ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ)

4 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΒΑΡΟΣ (ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ)

Γιατί τελικά είναι τόσο δύσκολο να χάσετε βάρος; Εδώ θα βρείτε 4 συχνά εμπόδια και πώς να τα ξεπεράσετε.

Περισσοτερα
Η ΙΔΑΝΙΚΗ PLAYLIST ΓΙΑ ΝΑ KANETE PILATES ΑΡΓΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΗ ΙΔΑΝΙΚΗ PLAYLIST ΓΙΑ ΝΑ KANETE PILATES ΑΡΓΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Η ΙΔΑΝΙΚΗ PLAYLIST ΓΙΑ ΝΑ KANETE PILATES ΑΡΓΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Μετά από τις ζεστές ώρες της ημέρας όταν ένα ελαφρύ θαλασσινό αεράκι σας καλεί να χαλαρώσετε, αφήστε τη μουσική να παίζει και ενδώστε σε ένα μάθημα Pilates. Αν θέλετε να ασκηθείτε στο σπίτι, η Pilates

Περισσοτερα
HOLMES PLACE WISHES YOU... SUMMER WELLNESS!HOLMES PLACE WISHES YOU... SUMMER WELLNESS!

HOLMES PLACE WISHES YOU... SUMMER WELLNESS!

Τις πρώτες ημέρες των διακοπών, οι περισσότεροι από εμάς, θέλουμε να απέχουμε από κάθε είδος φυσικής ή πνευματικής δραστηριότητας, προκειμένου να χαλαρώσουμε και να ανατάξουμε τις δυνάμεις μ

Περισσοτερα
Περισσοτερα

Our partners

See all our partners »