Why being healthy is more important than being slim

Slim does not mean happy - healthy does. Here are 4 ways to redefine your fitness and wellness goals

Πώς θέλετε να νιώσετε φέτος το καλοκαίρι; Γεμάτοι ενέργεια; Σε φόρμα; Έτοιμοι να χαρείτε την παραλία με το νέο μαγιό σας; Είναι εύκολο να πιστέψετε ότι η απώλεια βάρους είναι το κλειδί της ευεξίας. Αλλά αδύνατος δεν σημαίνει χαρούμενος: υγιής σημαίνει χαρούμενος.

Για πολλούς, ο στόχος οποιασδήποτε άσκησης είναι να μειώσουν το σωματικό λίπος, να κάψουν θερμίδες και να χάσουν βάρος. Ενώ αυτοί είναι επιθυμητοί παράγοντες, τα οφέλη της προπόνησης είναι πολύ περισσότερα. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί επίσης να ενισχύσει τη διάθεσή σας, να δυναμώσει την καρδιά σας, να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου και διαβήτη, να κρατήσει μακριά τους ιούς, να βελτιώσει τη μνήμη και να αποτοξινώσει το σώμα σας.

Όσον αφορά τη διατροφή, όλα έχουν να κάνουν με τη θρέψη του σώματός σας με τις τροφές που καταναλώνετε και όχι με τη στέρηση. Αν επικεντρώνεστε σε ένα αδύνατο σώμα, μπορεί να μην κάνετε αυτό που είναι καλύτερο για το σώμα σας. Εδώ θα βρείτε 4 τρόπους για να «γεμίσετε» σωστά τη διατροφή και τον τρόπο ζωής σας και να αρχίσετε να εργάζεστε προς τους σωστούς στόχους.

inside being healthy

1.Ακούστε το σώμα σας

Το κλειδί για ένα χαρούμενο, υγιές σώμα είναι να καταναλώνετε φρέσκες, εποχιακές τροφές όσο συχνά είναι δυνατό. Αν νιώθετε πεινασμένοι, με λιγούρα για ουσιαστικό φαγητό, το σώμα σας σάς λέει ότι πρέπει να φάτε. Αλλά αν γεμίζετε τη διατροφή σας με προϊόντα ολικής άλεσης, δεν πρέπει να νιώθετε αυτές τις λιγούρες: αν τις νιώθετε, φάτε περισσότερο. Το να πεινάτε μπορεί να σας κάνει να χάσετε βάρος προσωρινά, αλλά δεν είναι βιώσιμο για ένα υγιεινό τρόπο ζωής που διαρκεί.

2.Επιλέξτε μια μορφή άσκησης που να σας αρέσει

Δεν υπάρχει λόγος να κάνετε μια άσκηση που δεν απολαμβάνετε. Μπορεί να χάσετε βάρος, αλλά δεν θα το διατηρήσετε. Γιατί να γίνετε δυστυχισμένοι; Είτε πρόκειται για τραμπολίνο, για μια βουτιά σε ένα μάθημα κολύμβησης, είτε για χορό με σκοπό να επιτύχετε τους στόχους της φυσικής κατάστασής σας, όλοι μπορούν να βρουν μία δραστηριότητα που να τους αρέσει. Τα Holmes Place προσφέρουν τα πιο δημοφιλή μαθήματα, αλλά αν δεν νιώθετε την ανάγκη να βγείτε από το σπίτι, μπορείτε ακόμη και να κάνετε μια προπόνηση από το χώρο σας. Η άσκηση που ταιριάζει στον τρόπο ζωής σας είναι πολύ πιο πιθανό να σας γίνει συνήθεια και να σας δώσει υγεία και χαρά μακροπρόθεσμα.

3.Αφήστε τις διαιτητικές τροφές

inside 2 healthy

Οι τροφές «χωρίς ζάχαρη», «χωρίς λιπαρά», με «μηδέν θερμίδες» δεν είναι απαραίτητα ωφέλιμες για εσάς. Στην πραγματικότητα, οι περισσότερες από αυτές τις διαιτητικές τροφές θα είναι γεμάτες με χημικές ουσίες, τεχνητά γλυκαντικά και υδρογονωμένα έλαια, έτσι ώστε να αναπληρώνουν την απώλεια γεύσης. Δεν έχουν τόσο ωραία γεύση όσο οι πραγματικές τροφές και σίγουρα δεν περιέχουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε για να παραμείνετε υγιείς, σε καλή φυσική κατάσταση και χορτάτοι. Για μια έξτρα δόση θρεπτικών συστατικών, δοκιμάστε τα superfoods, όπως κινόα, γλυκοπατάτες ή μύρτιλλα στη διατροφή σας και δεν θα θέλετε να ξαναδείτε αυτά τα διαιτητικά γεύματα του φούρνου μικροκυμάτων ξανά!

INSIDE healthy

4.Μην κάνετε ακραία πράγματα

Μέτρο, όχι στέρηση. Αυτό είναι το κλειδί για έναν χαρούμενο και υγιή τρόπο ζωής: και αυτό σημαίνει ότι, μερικές φορές, μπορείτε να έχετε το κέικ σας και να το φάτε! Η στιγμή που θα πείτε στον εαυτό σας ότι δεν μπορείτε να φάτε ένα μπισκότο, αυτό το μπισκότο θα γίνει η μοναδική έννοια σας. Θα το ονειρεύεστε μέχρι τελικά να ενδώσετε και να φάτε όσο πιο πολλά μπισκότα μπορείτε. Και τι γίνεται μετά; Νιώθετε ηττημένοι και αρχίζετε να σκέφτεστε ότι η υγιεινή ζωή είναι δύσκολη. Αντί να κόβετε όλα τα σνακ ή το junk food, καταναλώστε προϊόντα ολικής άλεσης 80% του χρόνου και στη συνέχεια μπορείτε να έχετε πού και πού μια «νύχτα πειρασμού» που σίγουρα θα την αξίζετε. Τελικά όμως θα δείτε ότι ο καλύτερος τρόπος για να απολαύσετε τα γλυκά σνακ που αγαπάτε και να χάσετε βάρος είναι να προτιμάτε υγιεινές εναλλακτικές, όπως μέλι αντί για ζάχαρη ή κακάο αντί για σοκολάτα.

Start working out today

Try the Group Exercise you want!

Category Tags