ENROLL TO THE OUTDOOR TRAINING!

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τη δραστηριότητα που σας ενδιαφέρει.

Know more

Μήπως μια ηλιόλουστη μέρα ή το δροσερό καλοκαιρινό αεράκι σας δυσκολεύει να επισκεφθείτε το γυμναστήριο; Τώρα τα Holmes Place, σας δίνουν τη δυνατότητα να κάνετε την προπόνησή σας εκτός γυμναστηρίου προτείνοντας ένα εναλλακτικό περιβάλλον εκγύμνασης!

Θα εκπλαγείτε όταν συνειδητοποιήσετε πόσο γρήγορα κυλάει ο χρόνος όταν προπονείστε ως μέρος μιας ομάδας. Ο καθαρός αέρας θα σας προσφέρει ένα αίσθημα ευφορίας και η υπαίθρια άσκηση θα σας δημιουργήσει μεγαλύτερο αίσθημα αναζωογόνησης, ενέργειας και θετικής σκέψης!

outdoor training main

Αν θέλετε να αλλάξετε παραστάσεις, να γνωρίσετε καινούριους ανθρώπους και να απολαύσετε τα συνολικά οφέλη της υπαίθριας γυμναστικής, δηλώστε συμμετοχή στα Holmes Place Outdoor Trainings.
Κάθε Σάββατο και Κυριακή σας δίνουμε την δυνατότητα να τρέξετε, να κολυμπήσετε ή να κάνετε ποδήλατο με τις οδηγίες των: Αντώνη Μόμτσος - Εμμανουέλλα Κωστάκη (τρέξιμο Αθήνα), Βασιλική Παραβάντη - Νικολέτα Νικολέτου (τρέξιμο Γλυφάδα), Γρηγόρης Κουτσιούκης - Κωνσταντίνος Ρούσσης - Θεόδωρος Πάσχος (τρέξιμο Μαρούσι), Μάριος Κοκολάκης (ποδηλασία) και Χρήστος Μποφίλιος (κολύμβηση).

Δείτε το πρόγραμμα με τις ώρες και ημέρες των προπονήσεων, ανά άθλημα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ OUTDOOR TRAINING – ΑΠΡΙΛΙΟΣ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ OUTDOOR TRAINING ΤΩΝ HOLMES PLACE:

  • Χρειάζεται να έχετε μαζί την κάρτα μέλους σας.
  • Οι φίλοι σας μπορούν να συμμετέχουν στις προπονήσεις αυτές, αγοράζοντας τα απαραίτητα κουπόνια συμμετοχής από τις Receptions των clubs. To κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη είναι 10€.
  • Σε περίπτωση δύσκολων καιρικών συνθηκών, παρακαλoύμε να επικοινωνείτε με τις Receptions των clubs για τυχόν αναβολή ή αλλαγή της καθορισμένης προπόνησης.
  • Για τη συμμετοχή σας είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της Δήλωσης Disclaimer. Αναζητήστε την στις Receptions των clubs.

programma1

Whatever your preferred distance, a little preparation will go a long way! Our new, personalized coaching packages are designed to help you get on the right path, whether you are a beginner, a long-distance or a marathon runner. It is important to follow a specific regime because it provides you with an aim and sets you on the right direction. Workouts are carried out both within the Clubs as well stadiums, parks, or other open spaces, and divided into 2 groups:

ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ & ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!


Για να διατηρούμε μια καλή φυσική κατάσταση και να είμαστε υγιείς θα πρέπει να είμαστε και σωματικά δραστήριοι. Η ποδηλασία είναι μια πολύ καλή άσκηση χαμηλής έντασης που μπορούν να απολαμβάνουν άτομα όλων των ηλικιών, από μικρά παιδιά έως ενήλικες μεγάλης ηλικίας. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα διασκεδαστική και φιλική για το περιβάλλον!

cycling club1


Χρειάζονται μόνο 2-4 ώρες την εβδομάδα για να επιτευχθεί μια γενική βελτίωση στην υγεία σας.

Η ποδηλασία είναι:

- Άσκηση χαμηλής έντασης: Προκαλεί λιγότερη καταπόνηση και τραυματισμούς από πολλές άλλες μορφές άσκησης.

- Μια καλή προπόνηση των μυών: Με την ποδηλασία ενεργοποιούνται όλες οι μεγάλες μυϊκές ομάδες, καθώς κάνετε πετάλι.

- Εύκολη: Σε αντίθεση με κάποια άλλα σπορ, η ποδηλασία δεν απαιτεί υψηλό επίπεδο σωματικής ικανότητας. Οι περισσότεροι άνθρωποι ξέρουν πώς να οδηγούν ένα ποδήλατο, καθώς είναι κάτι που αφού το μάθεις, δεν το ξεχνάς!

- Ιδανική για τη δύναμη και την αντοχή: Η ποδηλασία αυξάνει την ενέργεια, τη δύναμη, την αντοχή, και την αερόβια ικανότητα.

- Όσο έντονη επιλέξετε: Η ποδηλασία μπορεί να γίνεται σε πολύ χαμηλή ένταση στο ξεκίνημά σας, ειδικά εάν αναρρώνετε από κάποιο τραυματισμό ή ασθένεια, αλλά μπορεί να εξελιχθεί σε μια απαιτητική σωματική άσκηση εάν το επιθυμείτε.

- Ένας διασκεδαστικός τρόπος για να γυμναστείτε: Η αίσθηση «περιπέτειας» που αποκομίζετε κάθε φορά που βγαίνετε έξω με το ποδήλατο, σας βοηθά να μην εγκαταλείψετε την άσκηση!

cycling club2


ΚΑΝΟΝΕΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ CYCLING:


• Τηρούμε τον Κ.Ο.Κ.
• Φοράμε πάντα κράνος.
• Τα γυαλιά προστατεύουν τα μάτια μας από εξωτερικά αντικείμενα.
• Νερό, σαμπρέλα, τρόμπα, χρήματα, κινητό και κάτι γλυκό σε περίπτωση υπογλυκαιμίας είναι σχεδόν απαραίτητα.
• Στο ποδήλατο κρυώνουμε περισσότερο, οπότε ντυνόμαστε πάντα ζεστά και φοράμε γάντια.
• Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά και την τοποθέτηση μας στη λωρίδα που μας αντιστοιχεί, θα γίνεται ενημέρωση από τον προπονητή.
• Ενδεικτικά, ένας μέσος ερασιτέχνης ποδηλάτης μπορεί να διατηρήσει για 2 ώρες τις αντίστοιχες ταχύτητες (μέση ωριαία):

-Με ποδήλατο δρόμου 27χλμ/ ώρα
-Με ποδήλατο Fitness χωρίς ανάρτηση 24χλμ/ ώρα
-Με ποδήλατο Trekking 21χλμ/ ώρα
-Με ποδήλατο Mountain 19 χλμ/ ώρα

Δείτε το πρόγραμμα με τις ώρες και ημέρες των προπονήσεων, ανά άθλημα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ OUTDOOR TRAINING – ΑΠΡΙΛΙΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΗΣΩ;


Θα θέλατε να γνωρίζετε περισσότερα για τα οφέλη της κολύμβησης και της άσκησης στο νερό γενικότερα; Έχετε ποτέ αναρωτηθεί: «Γιατί να κολυμπήσω;» Δεν χρειάζεται να ψάξετε πολύ! Παρακάτω θα βρείτε όλες τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις σας!

swimming club1

ΓΙΑΤΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ;


Άνωση: Το νερό επιτρέπει στους ασκούμενους να κάνουν τις ασκήσεις που είναι δύσκολο να κάνουν στην ξηρά. 90% του σώματός σας είναι σε άνωση όταν το νερό καλύπτει μέχρι το λαιμό σας, έτσι δεν χτυπάτε τον πυθμένα τόσο σκληρά όσο θα κάνατε στο πάτωμα.

Αντίσταση: Υπάρχει συνεχής αντίσταση σε κάθε κίνηση που κάνετε. Το νερό προσφέρει 12% - 14% μεγαλύτερη αντίσταση από ό, τι όταν ασκείστε στο έδαφος. Επιπλέον, η αντίσταση δεν επιτρέπει τις απότομες κινήσεις του σώματος.

Επιπτώσεις ψύξης: Το νερό διασκορπίζει τη θερμότητα πιο αποτελεσματικά, έτσι υπάρχει μικρότερη πιθανότητα υπερθέρμανσης. Το νερό δροσίζει συνεχώς το σώμα. Έτσι, η άσκηση στο νερό είναι πιο δροσερή και γίνεται πιο άνετα από ό, τι στην ξηρά.


ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ;


Fitness: Για να αποκτήσουν ή να διατηρήσουν καλή φυσική κατάσταση. Να έχετε στο νου σας ότι δεν μπορείτε απλά να «πλατσουρίζετε» και να περιμένετε αποτελέσματα. Η βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης, εξαρτάται από το πόση ενέργεια θα χρησιμοποιείτε.

Αποθεραπεία: Η κολύμβηση βοηθά στην αποκατάσταση μετά από τραυματισμούς, ατυχήματα και ασθένειες, ενώ παράλληλα επιβραδύνει τη γήρανση.

Κοινωνικότητα: Είναι ένας ευχάριστος τρόπος για να συναντάτε άλλους ανθρώπους με τους οποίους μοιράζεστε ένα κοινό ενδιαφέρον ή να κάνετε νέες γνωριμίες. Μπορείτε να μιλάτε με τους συναθλούμενους σας καθώς ασκείστε μέσα στο νερό ή να προπονείστε δίπλα-δίπλα με τον/την φίλο/η σας!

Αποβολή άγχους: Το κολύμπι σας δίνει την ευκαιρία απλά να χαλαρώσετε και να ξεχάσετε τη δουλειά, τα προβλήματα ή ότι άλλο σας απασχολεί και σας δημιουργεί στρες.

Διασκέδαση: Απολαύστε αυτή την ευέλικτη μορφή άσκησης. Δεν χρειάζεται να είστε πολύ αυστηροί με τον εαυτό σας και τις επιδόσεις σας. Γελάστε και ευχαριστηθείτε την προπόνηση σας! Η άσκηση στο νερό είναι πρωτίστως διασκέδαση!

swimming club2


ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΘΛΟΥΜΕΝΟ;


Η άσκηση στο νερό προσφέρει τα παρακάτω σημαντικά σωματικά οφέλη:

  • Βελτιώνει την ευελιξία και τη δύναμη
  • Χτίζει την αντοχή
  • Αυξάνει την μυϊκή ευελιξία
  • Προσφέρει μυϊκή ισορροπία
  • Δυναμώνει την καρδιά
  • Βελτιώνει τη σωματική διάπλαση
  • Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος
  • Αποκαθιστά τους μυς
  • Βελτιώνει την ικανότητα ελέγχου και διατήρησης ενός υγιούς βάρους

ΚΑΝΟΝΕΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ SWIMMING:


  • Τους χειμερινούς μήνες, το Swimming θα διεξάγεται στις πισίνες των clubs. Λόγω περιορισμένης χωρητικότητας θα υπάρχει σειρά προτεραιότητας (με κουπόνι από τη Reception).
  • Η προπόνηση της κολύμβησης όταν γίνεται μέσα στις πισίνες θα είναι ανοιχτή σε όλα τα μέλη των Holmes Place κι από τα 3 clubs.
  • Δεν επιτρέπεται η κολύμβηση με το στομάχι γεμάτο. Το τελευταίο γεύμα πρέπει να είναι τουλάχιστον 3 ώρες πριν την προπόνηση.
  • Ρουχισμός/ εξοπλισμός: Σκουφάκι, γυαλάκια, σαγιονάρες, πετσέτα, νερό ή ηλεκτρολύτες, μαγιό κατά προτίμηση αθλητικής κολύμβησης και όχι βερμούδα ή μπικίνι παραλίας.
  • Με την έναρξη των outdoor προπονήσεων (στη θάλασσα), ίσως χρειαστεί ολόσωμη στολή.

Δείτε το πρόγραμμα με τις ώρες και ημέρες των προπονήσεων, ανά άθλημα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ OUTDOOR TRAINING – ΑΠΡΙΛΙΟΣ

Αν θέλετε να κάνετε ένα μικρό διάλειμμα από το άγχος της καθημερινότητας, τότε σας περιμένουμε να μας ακολουθήσετε στα μονοπάτια της Αττικής!

Απολαύστε μαζί μας τις ομορφιές και την ηρεμία που μπορεί να προσφέρει η φύση, διασχίζοντάς την μέσα από όμορφες και καταπράσινες διαδρομές.
Περπατήστε σε μαγευτικά μονοπάτια στην Πάρνηθα, τον Υμηττό και το Λυκαβηττό. Η μαγευτική εμπειρία του Outdoor Hiking θα σας αναζωογονήσει και θα σας κάνει να περιμένετε με ανυπομονησία την επόμενη εξόρμηση.

hiking 2

Οι έμπειροι Trainers μας, Κωνσταντίνος Σακογιάννης και Κωνσταντίνος Ρούσσης, θα είναι μαζί σας και θα σας καθοδηγούν σε κάθε βήμα της διαδρομής.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ HIKING;

Τα οφέλη από την πεζοπορία είναι πολλά και σημαντικά:

· Βοηθά στην καλή λειτουργία της καρδιάς
· Καίει θερμίδες
· Μειώνει το σωματικό βάρος
· Συμβάλει στη μακροζωία
· Μειώνει το άγχος
· Χαρίζει ευεξία και ζωντάνια
· Χαρίζει πνευματική διαύγεια
· Καταπολεμά την αϋπνία
· Είναι για όλες τις ηλικίες
· Σου δίνει την ευκαιρία να γνωρίζεις καινούργια μέρη και ανθρώπους

HIKING

ΚΑΝΟΝΕΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ HIKING:

· Ξεκινήστε καλά εξοπλισμένοι. Υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να έχετε μαζί σας σε μια πεζοπορία, ειδικά αν δεν είστε μαθημένοι σε τέτοιες δραστηριότητες. Πάρτε χαρτί και μολύβι και σημειώστε: αντηλιακό, γυαλιά ηλίου και καπέλο, έξτρα ρούχα, πρώτες βοήθειες, φακό, σπίρτα ή αναπτήρα, σνακ, αρκετό νερό.
· Φορέστε τα κατάλληλα ρούχα, παπούτσια και κάλτσες. Αποφύγετε τις βαμβακερές κάλτσες και προτιμήστε μάλλινες ή συνθετικές. Τα ορειβατικά μποτάκια είναι επίσης απαραίτητα και θα το καταλάβετε αν πάτε για πεζοπορία με τα λάθος παπούτσια, έστω και μία φορά. Επιλέξτε συνθετικά και άνετα ρούχα και προτιμήστε να φοράτε layers, έτσι ώστε στη ζέστη να βγάζετε ρούχα και στο κρύο να βάζετε.
· Μην πακετάρετε πολλά. Μην δημιουργήσετε έξτρα βάρος στην πλάτη σας με άχρηστα αντικείμενα ή μεγάλα μεγέθη σε μπουκάλια, όπως π.χ. αντηλιακό. Προτιμήστε το mini size σε όλα, εκτός από το νερό.
· Μην βιάζεστε. Αν δεν ελέγξετε την ταχύτητά σας, θα φτάσετε στο τέλος του μονοπατιού και θα είστε εξαντλημένοι. Βρείτε το ρυθμό σας, αυτόν που δεν σας κουράζει και κρατήστε τον. Μόνο έτσι θα εξοικονομήσετε ενέργεια.


Δείτε το πρόγραμμα με τις ώρες και ημέρες των προπονήσεων, ανά άθλημα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ OUTDOOR TRAINING – ΑΠΡΙΛΙΟΣ

News & events

How to get the perfect absHow to get the perfect abs

How to get the perfect abs

Το κέντρο στο… επίκεντρο! Μάθε πώς επιτέλους θα αποκτήσεις δυνατούς και πιο γραμμωμένους κοιλιακούς μύες για μια επίπεδη, γυμνασμένη κοιλιά.

Read more
4 ways to find inner peace4 ways to find inner peace

4 ways to find inner peace

Θέλετε να αναπνέετε σωστά ή να απαλλαγείτε από κακές συνήθειες; Αυτές οι τέσσερις συμβουλές, μπορούν να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε, να ζήσετε περισσότερο και να γεμίσετε τη ζωή σας με περισσ

Read more
GIVE & WIN!GIVE & WIN!

GIVE & WIN!

Ενισχύστε τους σκοπούς του Charity4U!

Read more
FEEL THE RHYTHM…OF THE 4th HOLMES PLACE FITNESS FESTIVAL!FEEL THE RHYTHM…OF THE 4th HOLMES PLACE FITNESS FESTIVAL!

FEEL THE RHYTHM…OF THE 4th HOLMES PLACE FITNESS FESTIVAL!

Το μεγαλύτερο Fitness Festival της πόλης επιστρέφει! Δήλωσε ΔΩΡΕΑΝ συμμετοχή για σένα και τους φίλους σου από σήμερα και εξασφάλισε θέσεις στο πιο hot fitness event της σεζόν!

Read more
BETTER THAN YESTERDAY: SUMMER EDITION! BETTER THAN YESTERDAY: SUMMER EDITION!

BETTER THAN YESTERDAY: SUMMER EDITION!

Το φετινό καλοκαίρι υπόσχεται ότι θα είναι καλύτερο από το περσινό γιατί θα σε βρει στην καλύτερη σου φόρμα! Πάρε σήμερα την απόφαση και κάνε κάτι καλό για τον εαυτό σου για να νιώσεις καλύτερ

Read more
10 eat well tips for office workers!10 eat well tips for office workers!

10 eat well tips for office workers!

Η δουλειά του γραφείου μπορεί εύκολα να σου προσθέσει περιττό βάρος και να μετατρέψει την απώλεια κιλών σε ακατόρθωτο στόχο. Παρ’ όλα αυτά, πάντα υπάρχουν έξυπνες εναλλακτικές που μπορούμε

Read more
see more