Fighting childhood obesity: 3 simple steps to keeping your kids healthy

Με περίπου τα μισά παιδιά να αναφέρονται ως επικίνδυνα υπέρβαρα μόνο στο Η.Β., τώρα, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να κρατάμε τα παιδιά μας υγιή, χαρούμενα και δραστήρια. Πώς μπορούμε όμως να το κάνουμε με τον πιο αποτελεσματικό και δεσμευτικό τρόπο; Διαβάστε για να μάθετε!

1.Προτεραιότητες: να έχετε επίγνωση από την αρχή

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, μπορείτε να κάνετε το παιδί σας δεκτικό στις δικές σας τροφές πριν ακόμη το φέρετε στον κόσμο! Έρευνα από την Εθνική Βιβλιοθήκη Ιατρικής των ΗΠΑ, δείχνει ότι η διατροφή σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να έχει καθοριστική επίδραση ως προς τις τροφές που θα απολαμβάνει το παιδί σας. Διαμορφώνετε κυριολεκτικά τις διατροφικές του συνήθειες για το υπόλοιπο της ζωής του. Γι’ αυτό, καταναλώστε όσο το δυνατό λιγότερο πρόχειρο φαγητό, όσο το δυνατό περισσότερα λαχανικά και φροντίστε για τις υγιεινές διατροφικές επιλογές τους.

2.Επανεκπαιδεύστε το παιδί σας για να δει το φαγητό με άλλα μάτια

Δυστυχώς, για τα παιδιά δεν είναι πάντα ευπρόσδεκτα τα 5 γεύματα την ημέρα. Αν όμως φτιάχνετε διαδραστικά και διασκεδαστικά υγιεινά γεύματα, το παιδί σας αυτομάτως θα ενδιαφέρεται περισσότερο για το φαγητό του, ειδικά αν έχει βοηθήσει σημαντικά στην παρασκευή του. Πάρτε για βοήθεια το μικρό σας στην κουζίνα και αφήστε το να ανακατέψει, να λιώσει ή απλά να παρατηρήσει τι κάνετε: η δουλειά του μάγειρα θα του δώσει μια αίσθηση υπερηφάνειας και υπευθυνότητας για το γεύμα, η οποία θα το παρακινήσει να το απολαύσει περισσότερο.

Μια δόση δημιουργικότητας ποτέ δεν βλάπτει. Κάντε τα γεύματά σας πιο ελκυστικά, δημιουργώντας υγιεινές παραλλαγές από σπιτικές αγαπημένες γεύσεις, όπως μακαρόνια veggie με τυρί, τραγανά πιτσάκια με κουνουπίδι ή σαντουιτσάκια με γαλοπούλα: είναι πολύ πιο ωφέλιμα για εσάς και η οικογένειά σας δύσκολα θα καταλάβει τη διαφορά.

Τέλος, αφιερώστε χρόνο στην παρασκευή των γευμάτων, και ειδικά στο πρωινό. Αντί για πλούσια σε ζάχαρη δημητριακά, ετοιμάστε για το παιδάκι σας μια ομελέτα ή τηγανίτες με μπανάνα και βρώμη για μια πλούσια , υγιεινή (και γευστική) εναλλακτική.

inside-1-Fighting_childhood_obesity_3_simple_steps_to_keeping_your_kids_healthy

3.Αλλάξτε τη σχέση τους με τα σπορ

Η αύξηση της επιθυμίας του παιδιού σας για άσκηση είναι μια άλλη σημαντική λύση που θα βάλει στην άκρη προβλήματα υγείας και βάρους. Για γονείς με παιδιά που αγαπούν τα αθλήματα, αυτή είναι μια σχετικά εύκολη εργασία: αλλά τι κάνετε αν τα δικά σας τα μισούν;

Στα παιδιά που δεν αρέσουν τα αθλήματα, συχνά νιώθουν ότι είχαν μια κακή εμπειρία πριν ή δεν πιστεύουν ότι είναι «αρκετά καλοί» γι’ αυτά. Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να τα βοηθήσετε. Αρχικά, βεβαιωθείτε πριν γράψετε τα παιδιά σας σε οποιαδήποτε δραστηριότητα, ότι είχαν χρόνο να εξοικειωθούν με το άθλημα και να μάθουν τα βασικά στο σπίτι, έτσι ώστε να πάνε στο πρώτο τους μάθημα με περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Επίσης, αν τους δώσετε το παράδειγμα, θα τα βοηθήσετε να βάλουν πιο εύκολα τον αθλητισμό στη ζωή τους: γι’ αυτό πάρτε τα μαζί σας βόλτα με το ποδήλατο, κάντε περιπάτους στο πάρκο, παίξτε μαζί τους λίγο μπάσκετ ή ποδόσφαιρο. Όχι μόνο θα νιώσουν ότι τα εμπνέετε, αλλά και το ίδιο το άθλημα θα γίνει γι’ αυτά ένα χόμπι που το συνδέουν με καλές στιγμές αντί με άγχος. Απλά κάντε ένα βήμα τη φορά και θα γίνουν μικροί… μπασκετμπολίστες πριν καν το καταλάβουν!

inside-2-Fighting_childhood_obesity_3_simple_steps_to_keeping_your_kids_health

3 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ & 1 WELLNESS ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου τις 3 απολαυστικές συνταγές μας και το wellness δώρο σου από τα Holmes Place.

Οι συνταγές και το Wellness δώρο των Holmes Place θα σταλούν στο e-mail σας, αυτόματα, μετά την αποστολή αυτής της φόρμας. Η προσφορά του wellness δώρου ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΛΗ των Holmes Place.

Category Tags