EASY CHANGES TO MAKE FOR A HEALTHIER NEW YEAR!

If you're like most, one of your decisions for this year is likely to improve your health and fitness. However, if you really want a stronger, thinner and more healthy body, you must make your goals more specific. Here are a few small, easy changes you can make for better health and fitness in 2017.

Βρείτε ένα Health Club που πραγματικά να απολαμβάνετε.

Αν τρέμετε να πάτε στο γυμναστήριο, ίσως απλά δεν πηγαίνετε στο σωστό γυμναστήριο. Βρείτε ένα fitness & wellness club, όπως το Holmes Place που να εξειδικεύεται στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και να έχει τις ανέσεις που θα σας κάνουν να απολαμβάνετε την προπόνησή σας. Μικρά πράγματα, όπως τα σεσουάρ στα αποδυτήρια ή μια ξεχωριστή ζώνη αεροβικής άσκησης στο Studio, μπορούν να αλλάξουν κατά πολύ την εμπειρία της προπόνησής σας.

Βάλτε το γυμναστήριο στο καθημερινό σας πρόγραμμα.

Μόλις βρείτε ένα Club που να σας αρέσει, είναι ώρα να αλλάξετε τον τρόπο που προσεγγίζετε την προσέλευσή σας στο γυμναστήριο. Αντί να το βλέπετε σαν μια προαιρετική δραστηριότητα ψυχαγωγίας, θεωρήστε το μια σημαντική υποχρέωση που βάζετε στο πρόγραμμά σας. Κλείστε χρόνο, όπως ακριβώς θα κάνατε για ένα εργασιακό meeting ή μια συνέντευξη. Αν κάποιος σας ρωτήσει αν μπορείτε να κάνετε κάτι την ώρα του γυμναστηρίου σας, η απάντησή σας είναι: «Όχι, λυπάμαι, έχω κάποια υποχρέωση.» Αν βάζετε τις προπονήσεις σε προτεραιότητα, βάζετε τον εαυτό σας σε προτεραιότητα: και σίγουρα αξίζετε να είστε προτεραιότητα στη δική σας ζωή!

goals_intext

Δοκιμάστε κάτι νέο μια φορά την εβδομάδα.

Διαλέξτε μια ημέρα της εβδομάδας και ασχοληθείτε με το να προσπαθήσετε κάτι καινούριο, είτε πρόκειται για ένα εντελώς νέο πρόγραμμα προπόνησης ή απλά για έναν νέο τρόπο να κάνετε βαθιά καθίσματα, τη συγκεκριμένη μέρα. Αυτό θα δώσει ενδιαφέρον στις προπονήσεις σας και μπορεί ακόμη και να ανακαλύψετε ένα εντελώς νέο πρόγραμμα προπόνησης που να σας αρέσει.

Να έχετε πάντα μαζί σας λαχανικά σε φέτες ως σνακ.

Η φυσική κατάσταση είναι εν μέρει άσκηση και εν μέρει διατροφή. Αν θέλετε να χάσετε βάρος ή να διατηρήσετε τη γραμμή σας, πρέπει να αποφεύγετε τα ζαχαρώδη, λιπαρά σνακ. Ένας εύκολος τρόπος για να μείνετε μακριά από τον πειρασμό είναι να σταματήσετε να έχετε αυτά τα σνακ στο σπίτι (και στο γραφείο). Εναλλακτικά, αγοράζετε μια μερίδα λαχανικά σε φέτες, όπως καρότα, σέλερυ και πιπεριές, κάθε εβδομάδα. Κρατήστε τα στο μπροστινό μέρος του ψυγείου, σε σακουλάκια, έτσι ώστε να μπορείτε να τα πάρετε όποτε νιώσετε ότι θέλετε κάτι να μασουλήσετε.

Αντικαταστήστε όποια ροφήματα πίνετε με νερό.

Ακόμη πίνετε σόδα με ζάχαρη και τσάι με γλυκαντικά; Πάρτε το απόφαση να τα βγάλετε από τη διατροφή σας φέτος. Εναλλακτικά, θέστε ως στόχο να πίνετε μόνο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να απολαμβάνει ένα τσάι, κρασί ή χυμό μόνο με το δείπνο σας. Θα καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες, με αποτέλεσμα μια αργή και σταθερή απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια του έτους.

goals1_intext

Περπατάτε πιο συχνά.

Όταν έχετε την επιλογή να πάρετε το μετρό ή να περπατήσετε, υποσχεθείτε στον εαυτό σας ότι θα επιλέξετε το περπάτημα, τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα. Όλο το έξτρα περπάτημα θα αποδώσει και αφού το κάνετε μερικές φορές, μπορεί να καταλάβετε ότι πραγματικά προτιμάτε το περπάτημα! Αποκτήστε τη συνήθεια να έχετε ένα ζευγάρι άνετα παπούτσια στην τσάντα σας ή κάτω από το γραφείο σας, έτσι ώστε να μπορείτε να περπατάτε στα διαλείμματα όταν είστε στη δουλειά.

Αν θέλετε να κάνετε μεγαλύτερες αλλαγές για την υγεία σας φέτος, πρέπει να ξεκινήσετε με μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας.

Επισκεφθείτε μας και κάντε την άσκηση ένα πολύτιμο και απολαυστικό μέρος της μέρας σας.

Η Ομάδα των Holmes Place

Start working out today

Try the Group Exercise you want!

Category Tags