6 ways to deal with menopause symptoms

Από τη Yoga στο τριφύλλι: 6 φυσικοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

Η εμμηνόπαυση. Σε μερικές γυναίκες, δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα. Σε άλλες, είναι εφιάλτης. Όπως και αν τη βιώνετε, σωματικά και συναισθηματικά, η περίοδος που σταματάει η έμμηνος ρύση είναι ένα φυσικό κομμάτι της ζωής της κάθε γυναίκας.

Δεν υπάρχει περίοδος, δεν υπάρχει εγκυμοσύνη: η εμμηνόπαυση έχει τα θετικά αλλά και τα αρνητικά της, όπως εξάψεις, νυχτερινή εφίδρωση και κολπική ξηρότητα. Από χαμηλή λίμπιντο και αλλαγές στη διάθεση έως απώλεια μνήμης και αύξηση βάρους, αυτές οι παρενέργειες της εμμηνόπαυσης είναι το αποτέλεσμα της πτώσης των επιπέδων των οιστρογόνων.

Αλλά υπάρχουν τρόποι να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. Το προφανές είναι ενυδατικά και λιπαντικά για την αντιμετώπιση της κολπικής ξηρότητας, καθώς και ανεμιστήρες και βαμβακερά σεντόνια στο υπνοδωμάτιο για την αντιμετώπιση της νυχτερινής εφίδρωσης. Αλλά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες στη ζωή σας που μπορεί να αλλάξουν για να κάνουν πιο εύκολη αυτή τη φυσική μετάβαση. Εδώ είναι μερικοί μόνο:

1.Περισσότερη άσκηση

Η αύξηση των αεροβικών δραστηριοτήτων, η προπόνηση ενδυνάμωσης και οι διατάσεις μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. Το υπερβολικό βάρος σίγουρα δεν βοηθάει όταν υπερθερμαίνεστε. Γι’ αυτό η προπόνηση μπορεί να βελτιώσει το βάρος, τον ύπνο, το άγχος και τη συνολική ποιότητα της ζωής σας. Βρείτε κάτι που να απολαμβάνετε: μπορεί να είναι ένα μάθημα Zumba, μπορεί να είναι τρέξιμο 8 χλμ. και φροντίστε να το κάνετε τρεις φορές την εβδομάδα.

ινσιδε 4 6 φυσικοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

2.Yoga

Μία μελέτη έχει δείξει ότι η Yoga μπορεί να μειώσει τις εξάψεις κατά 31%, ρυθμίζοντας τις ορμόνες σας, ενισχύοντας τη σεξουαλική επιθυμία και κόβοντας τις λιγούρες. Η τακτική, ήπια πρακτική της Yoga μειώνει το στρες και ανακουφίζει από πόνο και δυσφορία στην περιοχή της μέσης και του λαιμού. Έχει επίσης αποδειχτεί ότι βοηθάει αυτούς που υποφέρουν από αρθρίτιδα, ένα πρόβλημα υγείας που συνδέεται με τη γήρανση.

3.Κολύμβηση και ανακούφιση από το στρες

Είναι η πτώση των οιστρογόνων κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης που μπορεί να οδηγήσει σε ανισόρροπες ορμόνες και αύξηση βάρους. Η κολύμβηση μπορεί να ρίξει αυτό το ανεπιθύμητο βάρος, να ενισχύσει την ενέργειά σας, να δυναμώσει την καρδιά σας και να καταπολεμήσει πόνους στους μύες ή τις αρθρώσεις χωρίς να καταπονεί το σώμα. Το στρες είναι μια ακόμη βασική παράμετρος που πυροδοτεί τις εξάψεις. Γι’ αυτό, το χαλαρωτικό συναίσθημα της αίσθησης του νερού και η κατάσταση διαλογισμού που τη συνοδεύει ανακουφίζει το σώμα σας και σας κάνει να νιώθετε ελαφρύτερη από κάθε άποψη.

4.Κλείστε ένα μασάζ

Από την ξηρή επιδερμίδα έως το διαταραγμένο ύπνο, η θεραπεία μασάζ μπορεί να βελτιώσει πολλά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. Η ρεφλεξολογία, ο βελονισμός και κάθε είδος μασάζ μπορούν να απελευθερώσουν τις ενδορφίνες της ευεξίας, να μειώσουν το στρες και να βοηθήσουν στην αποκατάσταση της ισορροπίας των επιπέδων των ορμονών. Μπορεί επίσης να μειώσει την ανισορροπία των υγρών στο σώμα που προκαλεί αύξηση βάρους.

5.Λάβετε τα σωστά θρεπτικά συστατικά

Το φαγητό είναι φάρμακο. Γι’ αυτό προσπαθήστε να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε καλά λιπαρά, σύνθετους υδατάνθρακες και άφθονες πρωτεΐνες. Γεμίστε κάθε γεύμα με φρούτα και λαχανικά και τρώτε τρεις φορές την ημέρα με ένα ή δύο υγιεινά σνακ που θα κρατήσουν σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας. Διατηρήστε στο ελάχιστο την πρόσληψη κατεργασμένων υδατανθράκων και σακχάρων.

inside 2 ways to deal with menopause symptoms

6.Δοκιμάστε θεραπείες με βότανα

Τα φυτά και άλλα βότανα έχουν αποδείξει ότι καταπολεμούν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης υποστηρίζοντας την παραγωγή ορμονών. Σιμισιφούγκα, κόκκινο τριφύλλι και dong quai θεωρείται ότι μειώνουν τις εξάψεις, ενώ βότανα όπως το ginseng και το kava είναι ιδανικά για τη συναισθηματική ανακούφιση, καθώς ανακουφίζουν από τα συμπτώματα διάθεσης και αυξάνουν τη γενική ευεξία.

Start working out today

Try the Group Exercise you want!

Category Tags