2 days program for full body training

Η επίσκεψη στο γυμναστήριο 2 φορές την εβδομάδα είναι μία από τις πιο κοινές εβδομαδιαίες συνήθειες, καθώς συνήθως αρκεί για να προσφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η αυξημένη ενδυνάμωση και αντοχή σε συνδυασμό με την καύση θερμίδων, θα έχουν ως αποτέλεσμα έναν πιο δραστήριο και υγιεινό τρόπο ζωής. Αν αυτό είναι ο στόχος σας, εδώ θα βρείτε ένα πρόγραμμα 2 ημερών που μπορείτε να δοκιμάσετε, εναλλάσσοντας τις ημέρες στο gym.


inside a

Πρόκειται για 3 σειρές ασκήσεων, από 15 επαναλήψεις και διαστήματα ανάπαυσης 45 δευτερολέπτων.

1η ημέρα:

Προθέρμανση 5-10 λεπτά

Άσκηση 1
Άσκηση 2
Άσκηση 3
Άσκηση 4
Άσκηση 5
Άσκηση 6
Άσκηση 7
Άσκηση 8


2η ημέρα:

Προθέρμανση 5-10 λεπτά

Άσκηση 1
Άσκηση 2
Άσκηση 3r
Άσκηση 4
Άσκηση 5
Άσκηση 6
Άσκηση 7
Άσκηση 8

*Τις προπονήσεις εμπνεύστηκε η Personal Trainer της Holmes Place Spain, Anna Santidrian.

Start working out today

Try the Group Exercise you want!

Category Tags