ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤO OUTDOOR TRAINING!

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τη δραστηριότητα που σας ενδιαφέρει.

Περισσοτερα

RUNNING


Το Running απευθύνεται σε όσους θέλουν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση για να αντεπεξέρχονται με λιγότερη κούραση στις καθημερινές απαιτήσεις.

running club1

Τα προγράμματα Running στα Holmes Place παρέχoυν έναν ασφαλή και ευχάριστο τρόπο άσκησης. Η δυνατότητα συμμετοχής σε αγώνες δρόμου προσφέρει στιγμές εκτόνωσης, υπέρβασης, ομαδικότητας και ενθουσιασμού.

Η Holmes Place με τους δικούς της πιστοποιημένους Running Coaches, καθώς και τον κορυφαίο προπονητή Νίκο Δημητριάδη, έχει εξασφαλίσει για εσάς μοναδικές προπονήσεις και σίγουρα αποτελέσματα.

RUNNINGCLUB_DIMITRIADIS2_290X185


ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΡΕΞΩ;


Έρευνες έχουν δείξει ότι το τρέξιμο:


• προσφέρει περισσότερη ενέργεια
• καθυστερεί τα σημάδια της γήρανσης
• βοηθά να ελέγξετε και να μειώσετε το στρες
• βοηθά να ελέγξετε το βάρος σας και να αδυνατίσετε
• βοηθά να μειώσετε το σωματικό σας λίπος εφαρμόζοντας παράλληλα μια ισορροπημένη διατροφή
• βελτιώνει την ποιότητα ζωής σας
• σας κάνει πιο χαρούμενους
• βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.
• παρέχει ευελιξία, αφού μπορείς να προπονηθείς όπου κι αν βρίσκεσαι

ΚΑΝΟΝΕΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ RUNNING:

  • Θα πρέπει να φοράτε τον κατάλληλο ρουχισμό. Καλό είναι να ελέγχετε τις καιρικές συνθήκες λίγο πριν την ώρα προπόνησης και να ντύνεστε καταλλήλως. Όταν έχει πολύ κρύο προτείνουμε ένα ισοθερμικό μπλουζάκι καθώς και γάντια, σκούφο. Αντίστοιχα, όταν έχει ζέστη και ήλιο απαραίτητο είναι το καπέλο και τα γυαλιά.
  • Καλό είναι να έχετε πάντα μαζί σας χαρτομάντιλα.
  • Να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό.
  • Είναι σημαντικό να έχετε φάει κάτι ελαφρύ 2 ώρες νωρίτερα.
  • Στα σημεία προπόνησης συνήθως δεν υπάρχουν τουαλέτες και αποδυτήρια, οπότε καλό είναι να μην υπολογίζετε σε κάτι τέτοιο.

Δείτε το πρόγραμμα με τις ώρες και ημέρες των προπονήσεων, ανά άθλημα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ OUTDOOR TRAINING - ΙΟΥΛΙΟΣ

running club2


​ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΠΑΚΕΤΑ RUNNING


Ό,τι απόσταση και αν τρέχετε, μια μικρή προετοιμασία κάνει μεγάλη διαφορά! Τα εξατομικευμένα προπονητικά μας προγράμματα είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να σας βοηθήσουν να κάνετε την κατάλληλη προετοιμασία, είτε είστε αρχάριοι, είτε συμμετέχετε σε αγώνες αντοχής, είτε σε μαραθωνίους. Είναι σημαντικό να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα γιατί σας δίνει ένα σκοπό και σας καθοδηγεί προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι προπονήσεις πραγματοποιούνται τόσο στα Clubs όσο και σε στάδια, πάρκα, ή υπαίθριους χώρους, και χωρίζονται σε δυο κατηγορίες:

Νεα & Εκδηλωσεις

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

H σαλάτα συνηθίζεται να αποτελεί συνοδευτικό πιάτο του κύριου γεύματος, ωστόσο μπορεί με τις..

Περισσοτερα
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ… SEX APPEAL! Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ… SEX APPEAL!

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ… SEX APPEAL!

Όλα είναι θέμα στάσης: 3 τρόποι να ασκηθείτε για καλύτερη και πιο σέξι στάση σώματος!..

Περισσοτερα
5 αποτελεσματικες ασκησεις εκγυμνασης γλουτων και καλυτερης στασης σωματος 5 αποτελεσματικες ασκησεις εκγυμνασης γλουτων και καλυτερης στασης σωματος

5 αποτελεσματικες ασκησεις εκγυμνασης γλουτων και καλυτερης στασης σωματος

Ανακαλύψτε 5 αποτελεσματικές ασκήσεις που θα βελτιώσουν το σώμα σας και θα τονώσουν τους γλουτούς. ..

Περισσοτερα
5ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ 5ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

5ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο επικίνδυνο είναι το να καθόμαστε όλη την ημέρα; Οι περισσότερες δουλειές δεν..

Περισσοτερα
ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

Τρώτε λιγότερο, τρώτε υγιεινά... αλλά δεν βλέπετε αποτελέσματα; Σταματήστε να κάνετε αυτά τα 5 συχνά..

Περισσοτερα
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ

Αυτές είναι οι ιδανικές γλυκές απολαύσεις για τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού που δεν θα σταθούν..

Περισσοτερα
ΟΙ 3 ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ 3 ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΟΙ 3 ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ποιο άθλημα ταιριάζει καλύτερα στο παιδί σας; ..

Περισσοτερα
ΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Θέλετε αύξηση μυϊκής μάζας; Θέλετε να χάσετε βάρος; Έχουμε τα καλύτερα smoothies DIY για να..

Περισσοτερα
Περισσοτερα