ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤO OUTDOOR TRAINING!

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τη δραστηριότητα που σας ενδιαφέρει.

Περισσοτερα

RUNNING


Το Running απευθύνεται σε όσους θέλουν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση για να αντεπεξέρχονται με λιγότερη κούραση στις καθημερινές απαιτήσεις.

running club1

Τα προγράμματα Running στα Holmes Place παρέχoυν έναν ασφαλή και ευχάριστο τρόπο άσκησης. Η δυνατότητα συμμετοχής σε αγώνες δρόμου προσφέρει στιγμές εκτόνωσης, υπέρβασης, ομαδικότητας και ενθουσιασμού.

Η Holmes Place με τους δικούς της πιστοποιημένους Running Coaches, καθώς και τον κορυφαίο προπονητή Νίκο Δημητριάδη, έχει εξασφαλίσει για εσάς μοναδικές προπονήσεις και σίγουρα αποτελέσματα.

RUNNINGCLUB_DIMITRIADIS2_290X185


ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΡΕΞΩ;


Έρευνες έχουν δείξει ότι το τρέξιμο:


• προσφέρει περισσότερη ενέργεια
• καθυστερεί τα σημάδια της γήρανσης
• βοηθά να ελέγξετε και να μειώσετε το στρες
• βοηθά να ελέγξετε το βάρος σας και να αδυνατίσετε
• βοηθά να μειώσετε το σωματικό σας λίπος εφαρμόζοντας παράλληλα μια ισορροπημένη διατροφή
• βελτιώνει την ποιότητα ζωής σας
• σας κάνει πιο χαρούμενους
• βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.
• παρέχει ευελιξία, αφού μπορείς να προπονηθείς όπου κι αν βρίσκεσαι

ΚΑΝΟΝΕΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ RUNNING:

  • Θα πρέπει να φοράτε τον κατάλληλο ρουχισμό. Καλό είναι να ελέγχετε τις καιρικές συνθήκες λίγο πριν την ώρα προπόνησης και να ντύνεστε καταλλήλως. Όταν έχει πολύ κρύο προτείνουμε ένα ισοθερμικό μπλουζάκι καθώς και γάντια, σκούφο. Αντίστοιχα, όταν έχει ζέστη και ήλιο απαραίτητο είναι το καπέλο και τα γυαλιά.
  • Καλό είναι να έχετε πάντα μαζί σας χαρτομάντιλα.
  • Να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό.
  • Είναι σημαντικό να έχετε φάει κάτι ελαφρύ 2 ώρες νωρίτερα.
  • Στα σημεία προπόνησης συνήθως δεν υπάρχουν τουαλέτες και αποδυτήρια, οπότε καλό είναι να μην υπολογίζετε σε κάτι τέτοιο.

Δείτε το πρόγραμμα με τις ώρες και ημέρες των προπονήσεων, ανά άθλημα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ OUTDOOR TRAINING - ΜΑΥ

running club2


​ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΠΑΚΕΤΑ RUNNING


Ό,τι απόσταση και αν τρέχετε, μια μικρή προετοιμασία κάνει μεγάλη διαφορά! Τα εξατομικευμένα προπονητικά μας προγράμματα είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να σας βοηθήσουν να κάνετε την κατάλληλη προετοιμασία, είτε είστε αρχάριοι, είτε συμμετέχετε σε αγώνες αντοχής, είτε σε μαραθωνίους. Είναι σημαντικό να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα γιατί σας δίνει ένα σκοπό και σας καθοδηγεί προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι προπονήσεις πραγματοποιούνται τόσο στα Clubs όσο και σε στάδια, πάρκα, ή υπαίθριους χώρους, και χωρίζονται σε δυο κατηγορίες:

Νεα & Εκδηλωσεις

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΗΜΕΡΑ! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΗΜΕΡΑ!

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΗΜΕΡΑ!

Σταματήστε και κερδίστε: ο οδηγός επιτυχίας του «μη καπνιστή»...

Περισσοτερα
ΟΙ ΔΙΑΙΤΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΔΙΑΙΤΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

ΟΙ ΔΙΑΙΤΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

Ο Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Γιάννης Δημόπουλος μας αναλύει τις δίαιτες για αποτοξίνωση...

Περισσοτερα
ΜΕΤΡΑΤΕ ΘΕΡΜΙΔΕΣ; ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ! ΜΕΤΡΑΤΕ ΘΕΡΜΙΔΕΣ; ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ!

ΜΕΤΡΑΤΕ ΘΕΡΜΙΔΕΣ; ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ!

Να γιατί θα πρέπει να σταματήσετε την καταμέτρηση θερμίδων!..

Περισσοτερα
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ HOLMES PLACE ΓΙΑ ΣΕΝΑ; ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ HOLMES PLACE ΓΙΑ ΣΕΝΑ;

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ HOLMES PLACE ΓΙΑ ΣΕΝΑ;

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τα όσα μοιραστήκατε μαζί μας!..

Περισσοτερα
ΓΙΑΤΙ Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ D ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΑΣ ΦΙΛΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ D ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΑΣ ΦΙΛΟΣ

ΓΙΑΤΙ Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ D ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΑΣ ΦΙΛΟΣ

Τι συμβαίνει με τη βιταμίνη D; Να γιατί η «βιταμίνη του ήλιου» είναι απαραίτητη για την ενίσχυση του..

Περισσοτερα
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΕΥΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΟΙ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ; ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΕΥΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΟΙ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ;

ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΕΥΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΟΙ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ;

Θα διερευνήσουμε τα οφέλη και τα αποτελέσματα του να είναι κάποιος όμορφος ή ελκυστικός και πώς να..

Περισσοτερα
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΦΙΧΤΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΦΙΧΤΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΦΙΧΤΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ

Το καλοκαίρι πλησιάζει και αν θέλετε να αναδείξετε τον καλύτερο εαυτό σας στην παραλία, είναι καιρός..

Περισσοτερα
ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: ΕΝΑ MINI-WORKOUT ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΙ! ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: ΕΝΑ MINI-WORKOUT ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΙ!

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: ΕΝΑ MINI-WORKOUT ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΙ!

Δοκίμασε αυτό το σύντομο, αλλά ολοκληρωμένο πρόγραμμα κοιλιακών που σου προτείνουμε!..

Περισσοτερα
Περισσοτερα