TIPS ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ NEOVADIOL

Ο ερχομός της εμμηνόπαυσης είναι μια καλή στιγμή για να κάνετε μια παύση και να επανεξετάσετε τον τρόπο ζωής σας. Ίσως είναι καιρός να κάνετε μερικές θετικές αλλαγές για το μέλλον!

Powered by VICHY

vichy logo

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ;

Από ιατρικής άποψης, η εμμηνόπαυση ορίζεται ως το στάδιο μετά την πάροδο ενός χρόνου από την τελευταία έμμηνο ρύση: μια γυναίκα θεωρείται εμμηνοπαυσιακή, όταν δεν έχει περίοδο για τουλάχιστον ένα έτος.

•Ένα καθολικό φαινόμενο.
•Μια βιολογική αλλαγή που επηρεάζει όλες τις γυναίκες.
•Ένα στάδιο που συνήθως λαμβάνει χώρα γύρω στην ηλικία των 51 ετών, αν και μπορεί να διαφέρει για την κάθε γυναίκα και να κυμαίνεται από τα 45 έως τα 55 έτη.

inside 1 NEOVADIOL

ΝΕΑ ΞΕΚΙΝΗΜΑΤΑ

Φροντίζοντας περισσότερο την υγεία σας σήμερα, θα βοηθήσετε το σώμα σας να παραμείνει υγιές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Καθώς το προσδόκιμο ζωής αυξάνεται, οι γυναίκες περνούν το ένα τρίτο της ζωής τους μετά την εμμηνόπαυση. Η εμμηνόπαυση σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή κάθε σύγχρονης γυναίκας!

ΠΩΣ Η ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΜΟΥ;

Γήρανση επιδερμίδας:3 παράγοντες επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο η επιδερμίδα μας γερνά με την πάροδο του χρόνου:

1.Γήρανση ,λόγω ηλικίας φυσική διαδικασία γήρανσης
2.Ήλιος, βλαβερές επιπτώσεις ακτινοβολίας UV
3.Περιβάλλον, από την ατμοσφαιρική ρύπανση μέχρι το κάπνισμα

ΣΤΗΝ ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ, Η ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΧΑΝΕΙ ΚΟΛΛΑΓΟΝΟ

Κάθε χρόνο από την εμμηνόπαυση και μετά:

•Τα επίπεδα κολλαγόνου μειώνονται κατά 2%.
•Οι συνήθεις υποτύποι κολλαγόνου, όπως το κολλαγόνο τύπου I και III, μειώνονται ραγδαία.

inside 2 NEOVADIOL

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ, ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Ή ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΗΡΑΝΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΜΟΥ;

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ & ΘΕΡΑΠΕΙΑ

•Τα εξειδικευμένα προϊόντα περιποίησης, όπως το Neovadiol που δημιουργήθηκε με γνώμονα τις πραγματικές γυναίκες, συμβάλλουν στην καταπολέμηση της ξηρότητας και της απώλειας της πυκνότητας. H Neovadiol ανακουφίζει επίσης από τις εξάψεις, χάρη στη εξαιρετικά δροσιστική σύνθεσή της.
Αισθητικές διαδικασίες (χειρουργικές & μη χειρουργικές παρεμβάσεις).

inside 3 NEOVADIOL

ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ

•Περιορίστε την έκθεση στον ήλιο και χρησιμοποιήστε προϊόντα που να προσφέρουν προστασία ευρέος φάσματος ενάντια στις ακτίνες UVA & UVB.
•Σταματήστε το κάπνισμα.
•Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ.
•Ακολουθήστε μια ισορροπημένη διατροφή.

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΚΟΥΜΑΙ


Καθώς αρχίζει η εμμηνόπαυση, ο μεταβολισμός των γυναικών επιβραδύνεται, προκαλώντας αύξηση του βάρους και φούσκωμα. Η εμμηνόπαυση μπορεί να αλλάξει την κατανομή του λίπους, το οποίο τείνει να συσσωρεύεται πλέον στην περιοχή της κοιλιάς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων και τις διαταραχές του ύπνου.

ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ!

Συμβουλές κατά των επιπτώσεων της εμμηνόπαυσης, για να λατρέψετε τη σωματική άσκηση!

inside 4 NEOVADIOL

ΑΝΑΠΝΟΕΣ

Κατά την εμμηνόπαυση, συνιστάται να εστιάζετε στην αναπνοή σας. Η σωστή αναπνοή συμβάλλει στη χαλάρωση και την ανακούφιση από το στρες. Ο διαλογισμός, ή ακόμα και λίγος χρόνος με τον εαυτό σας μία φορά την ημέρα, θα σας βοηθήσει να φέρετε αισιοδοξία στην καθημερινότητά σας.


ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΜΥΕΣ

Η συνέπεια είναι το κλειδί της επιτυχίας! Η καθημερινή άσκηση για σύντομες περιόδους συνολικής διάρκειας 30 λεπτών θα συμβάλει στην τόνωση του μυϊκού σας συστήματος. Επιλέξτε μια ήπια μορφή άσκησης, όπως τις Πιλάτες και τη Γιόγκα, ή ακόμα και το Τσι Γκονγκ. Να θυμάστε ότι όλες οι μορφές άσκησης είναι εξίσου ωφέλιμες. Το κόλπο είναι να συνδυάσετε δύο συμπληρωματικές δραστηριότητες, μία αεροβική για να βελτιώσετε την αντοχή σας, και μία πιο ήπια για να δουλέψετε την ευλυγισία σας.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ

Να παρακολουθείτε τις αλλαγές στο σώμα σας τακτικά, ώστε να προσαρμόζετε ανάλογα την άσκησή σας. Να ζυγίζεστε καθημερινά, και να ελέγχετε τους σφυγμούς και την πίεσή σας.

ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΫΠΝΙΑ & ΤΗΝ ΚΟΠΩΣΗ

Ασχοληθείτε με χαλαρωτικές δραστηριότητες πριν από τον ύπνο, για να αποφύγετε την αϋπνία και να ξυπνάτε το πρωί πιο φρέσκια.

•Δοκιμάστε κάποια ήπια μορφή άσκησης, όπως τη Γιόγκα (παρακάτω σας δείχνουμε μερικές στάσεις) ή το Τσι Γκονγκ.
•Εστιάστε στην αναπνοή σας, για να διώξετε την ένταση και την πίεση. Επίσης, μειώστε την κατανάλωση καφεΐνης.

inside 5 NEOVADIOL


ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΩ

Κατά την εμμηνόπαυση, οι γυναίκες που παίρνουν βάρος μπορεί να δυσκολεύονται περισσότερο να χάσουν κιλά. Αυτό οφείλεται κυρίως στις ορμονικές αλλαγές και στην επιβράδυνση του μεταβολισμού. Πολύ συχνά, οι τροφές που καταναλώνουμε συμβάλλουν στην εξουδετέρωση των επιπτώσεων των ορμονικών αλλαγών. Κατά την εμμηνόπαυση, αυτό ισχύει ακόμα πιο πολύ για τα περισσότερα συμπτώματα που βιώνουν οι γυναίκες.

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΑΨΕΙΣ

Για να διατηρήσετε το σώμα σας πιο δροσερό με φυσικό τρόπο, επιλέξτε τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, όπως το καρπούζι, τις πράσινες σαλάτες, τον φρέσκο δυόσμο, και την καρύδα. Αποφύγετε τον καφέ, τα πικάντικα φαγητά, τη σοκολάτα, και το αλκοόλ, ιδίως το βράδυ, καθώς περιέχουν διεγερτικές ουσίες και μπορεί να προκαλέσουν νυχτερινές εξάψεις.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΫΠΝΙΑ & ΤΗΝ ΚΟΠΩΣΗ

Τα σνακ με ζάχαρη μας δίνουν ενέργεια· όμως τα αυξημένα επίπεδα γλυκόζης προκαλούν συχνά αίσθηση κόπωσης και κούρασης. Κάποια φυσικά αφεψήματα, όπως το χαμομήλι, μπορούν να βοηθήσουν με τα προβλήματα ύπνου.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΗΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ

Για να ρυθμίσετε τα επίπεδα ορμονών, συνιστάται να τρώτε λαχανικά και ξηρούς καρπούς, όπως αμύγδαλα, τα οποία περιέχουν Βιταμίνη Ε, ψευδάργυρο, και ασβέστιο πλούσιο σε Ωμέγα 3 και 9. Τα εξειδικευμένα προϊόντα περιποίησης Neovadiol μπορούν επίσης να συμβάλουν στην ενυδάτωση και τη βελτίωση της πυκνότητας της επιδερμίδας.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΟΣΤΙΚΗΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ

Για να διατηρήσετε το ασβέστιο των οστών σας, επιλέξτε αλκαλικά τρόφιμα, όπως ξηρούς καρπούς, λαχανικά, φρούτα, και γιαούρτι. Ιδανικές είναι και οι τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο. Αυτά τα μεταλλικά στοιχεία παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπλαση των οστών και τη μείωση του κινδύνου οστεοπόρωσης. Καλό είναι επίσης να παρακολουθείτε το βάρος σας, καθώς τα πολλά επιπλέον κιλά θα ασκήσουν πρόσθετη πίεση στα οστά σας.

inside 8

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ

Η παρακολούθηση του σωματικού βάρους είναι πολύ σημαντική κατά την εμμηνόπαυση· οι γυναίκες πρέπει να προσλαμβάνουν λιγότερες θερμίδες, καθώς μεγαλώνουν. Φροντίστε λοιπόν να αποφεύγετε τη ζάχαρη και τους σύνθετους υδατάνθρακες, όπως τις φακές, ώστε να παρατείνετε το αίσθημα κορεσμού. Συνιστάται η κατανάλωση καστανών και ολικής άλεσης σιτηρών, τα οποία κρατούν σε ισορροπία τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Vichy Days @ Holmes Place!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης, η VICHY σε περιμένει στα Holmes Place Spa για να δοκιμάσεις την ολοκληρωμένη φροντίδα περιποίησης NEOVADIOL που προσφέρει την απόλυτη εξειδίκευση για τις ανάγκες της επιδερμίδας στην εμμηνόπαυση και μετά. Κλείσε το ραντεβού σου στις Receptions των Spa!


Category Tags