How to burn calories while you are sitting

Βρείτε 10 εκπληκτικούς τρόπους που θα σας βοηθήσουν να καίτε θερμίδες ακόμα κι όταν είστε καθιστοί!

Η καθιστική ζωή είναι ό,τι χειρότερο για το σώμα μας: η κυκλοφορία του αίματος πραγματοποιείται πιο αργά, με συνέπεια την μειωμένη καύση του λίπους, ενώ, συγχρόνως, αυξάνεται ο κίνδυνος ανάπτυξης χοληστερίνης, υψηλής πίεσης και περιττού βάρους. Κάνοντας μικρά διαλείμματα μέσα στην ημέρα, μπορούμε να περιορίσουμε τις επιπτώσεις της.

Δυναμώστε τους κοιλιακούς σας

Ένας πολύ καλός τρόπος για να γυμνάσετε τους κοιλιακούς σας είναι οι σανίδες. Μπορείτε να ενδυναμώσετε όλους τους μύες του κορμού σας ενώ κάθεστε, συσφίγγοντάς τους σε 10 επαναλήψεις των 10 δευτερολέπτων. Για να στοχεύσετε τους χαμηλότερους κοιλιακούς μύες, σηκώστε τα πόδια σας λίγα εκατοστά επάνω από το έδαφος, τεντώστε τα μακριά σαν να δίνατε κλοτσιά, και, στη συνέχεια, επαναφέρετέ τα κάτω, πάλι από 10 φορές.

Χορέψτε

Ένας πραγματικά διασκεδαστικός τρόπος να κάψετε θερμίδες είναι... χορεύοντας, στην καρέκλα! Αν βρίσκεστε στο γραφείο, βάλτε το αγαπημένο σας τραγούδι να παίζει όταν κάνετε διάλειμμα, και νιώστε την αδρεναλίνη αλλά και τη διάθεσή σας να ανεβαίνουν.

inside 4 burn calories

Γυμνάστε τα πόδια σας

Υπάρχουν, ακόμη, και ασκήσεις ποδιών που μπορείτε να κάνετε ενώ βρίσκεστε στην καρέκλα. Τεντώστε τα πόδια σας παράλληλα με το έδαφος, συσφίξτε τους μύες των μηρών σας για 10 δευτερόλεπτα και, στη συνέχεια, επαναφέρετέ τα αργά στην αρχική θέση. 10 επαναλήψεις είναι αρκετές. Αν θέλετε να κάνετε την άσκηση ακόμα πιο δύσκολη, μπορείτε να βάζετε το ένα σας πόδι πάνω από τον αστράγαλο του αντίθετου ποδιού ενώ το τεντώνετε, αυξάνοντας το βάρος. Επίσης, ενώ πιέζετε τις γάμπες σας, προσπαθήστε να κινήσετε τα πόδια σας. Κρατήστε τα ψηλά για λίγα λεπτά, και μετά επαναφέρετέ τα στο πάτωμα.

Κινηθείτε με... νεύρο!

Και τώρα κάτι... καθόλου αναμενόμενο: οι νευρικές κινήσεις που, όταν ήμασταν παιδιά, οι γονείς μας μάς έλεγαν να σταματήσουμε, βοηθούν στην καύση των θερμίδων! Στριφογυρίστε, λοιπόν, στην καρέκλα σας, κρατήστε το ρυθμό με τα πόδια σας και αφήστε ελεύθερο το σώμα σας. Το χτύπημα του στυλό στο γραφείο, το stretching των χεριών, του λαιμού και των ώμων και όλες οι κινήσεις που κάνουμε ασυναίσθητα για να ξεπιαστούμε, έχουν και επιστημονική ονομασία: «θερμογένεση χωρίς άσκηση» (non-exercise activity thermogenesis – NEAT)!

inside 1 burn calories while you sitting

Αλλάξτε κάθισμα!

Συνήθως χρησιμοποιούμε καθίσματα με γνώμονα την καλή στήριξη της πλάτης, μπορείτε, όμως, να δοκιμάσετε και μερικές εναλλακτικές: για παράδειγμα μια μπάλα γυμναστικής, που «αγκαλιάζει» τους μύες του κορμού σας ενώ κάθεστε, ενδυναμώνοντας την πλάτη και τους κοιλιακούς σας. Μπορείτε, ακόμη, να δουλεύετε και όρθιοι για λίγο, αλλά ακόμα και σε κουνιστή πολυθρόνα, χάρη στην οποία καίγονται μέχρι και 150 θερμίδες την ώρα.

Χαμηλώστε τη θερμοκρασία

Μέσα στο σώμα μας υπάρχει ο επονομαζόμενος «καφέ λιπώδης ιστός», ο οποίος ενεργοποιείται όταν κρυώνουμε, και χρησιμοποιεί το λίπος από το υπόλοιπο σώμα μας για να μπορέσει να λειτουργήσει. Διατηρώντας, λοιπόν, τη θερμοκρασία λίγο χαμηλότερα, βοηθάμε τον οργανισμό μας να κάνει πιο πολλές καύσεις.

inside 2 burn calories while you sitting

Επιλέξτε τα κατάλληλα σνακ

Υπάρχουν αρκετές τροφές που συμβάλλουν στην αύξηση του μεταβολισμού: το κοτόπουλο, το τυρί, το πιπέρι καγιέν, τα καρότα, το μπρόκολο, τα σπαράγγια. Καταναλώνοντας φαγητά με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, το σώμα μας αναγκάζεται να δουλέψει περισσότερο για να γίνει η πέψη και, λόγω αυτής της διαδικασίας, καίει θερμίδες. Αντίθετα, όταν επιλέγουμε σνακ με πολλή ζάχαρη και υδατάνθρακες, ανεβάζουμε τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα.

Ενυδατωθείτε!

Οι σωματικές λειτουργίες διευκολύνονται αισθητά, όταν είμαστε καλά ενυδατωμένοι. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, για να καίμε περισσότερες θερμίδες, πρέπει το νερό που πίνουμε να είναι σε θερμοκρασία παρόμοια με αυτή του σώματός μας. Επίσης, στην ενυδάτωση βοηθούν τροφές πλούσιες σε ποτάσιο, όπως η μπανάνα, το αβοκάντο, αλλά και το νερό καρύδας.

inside 3 burn calories

Πιείτε καφέ ή τσάι.

Πίνοντας μαύρο καφέ και μαύρο ή πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη, αυξάνονται τα επίπεδα της ενέργειας αλλά και η καύση του λίπους. Αυτό δε σημαίνει, φυσικά, πως η κατανάλωση ροφημάτων πρέπει να γίνεται αλόγιστα, γιατί αυτό θα μπορούσε να επιφέρει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα στο μεταβολισμό μας. Οι πολλοί καφέδες μπορούν να προκαλέσουν burnout και να επιβραδύνουν τον μεταβολικό ρυθμό. Μια πιο «σοφή» επιλογή είναι το πράσινο τσάι, που δεν θα σας δημιουργήσει υπερένταση ούτε θα σας «κοστίσει» τον καλό βραδινό ύπνο που έχετε ανάγκη

HOLMES PLACE CORPORATE WELLNESS TRIAL SERVICES – ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ

TRY OUR CORPORATE WELLNESS SERVICES!

Δοκιμάστε, εντελώς δωρεάν, μία από τις εταιρικές wellness υπηρεσίες των Holmes Place, επιλέγοντας αυτή που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες των εργαζόμενων της εταιρείας σας. Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

Category Tags