Exercise without injury: the importance of medicine in fitness and recovery

How to recover and prevent injuries while remaking your best body

Για να δημιουργήσετε μια πιο γραμμωμένη, υγιή και δυνατή εικόνα του εαυτού σας δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε διάδρομο 3 φορές την εβδομάδα. Η διατήρηση του σώματός σας σε καλή φόρμα απαιτεί σωματική, ψυχολογική, θρεπτική και ιατρική υποστήριξη.

Θα μπορούσαν να υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να αποφασίσετε να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση. Μπορεί να παίξατε ποδόσφαιρο με το παιδί σας και πολύ γρήγορα να σας κόπηκε η ανάσα τρέχοντας στο γήπεδο. Ή μπορεί να σκύψατε για να δέσετε τα κορδόνια σας και να νιώσατε ένα σφίξιμο στον τένοντά σας που σας υπενθυμίζει ότι το σώμα σας έχει ανάγκη για αλλαγή.

inside fysiotherapie

Συμβαίνει. Όσο μεγαλώνουμε, μεγαλώνει και το σώμα μας. Αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες για να βελτιώσετε τη φόρμα σας: ειδικά αν θέλετε να αναρρώσετε μετά από έναν τραυματισμό, να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους ή να μπείτε στον «κόσμο» της καλής φυσικής κατάστασης.

Άσκηση για πρόληψη και αποκατάσταση

Είτε είστε μέλος του γυμναστηρίου κατόπιν ιατρικής συμβουλής, είτε θέλετε να προλάβετε τραυματισμούς που μπορεί να προκληθούν από την τακτική προπόνηση, το να εξασφαλίζετε τη φροντίδα της σωματικής υγείας σας είναι θεμελιώδους σημασίας για τη φυσική κατάστασή σας: ειδικά αν έχετε προβλήματα καρδιάς, αδύναμες αρθρώσεις και οστά ή αν ασκείστε για να απαλλαγείτε από το υπερβολικό βάρος.

inside 2 fysitherapie

Η ασφαλής προσέγγισή βασίζεται στη φυσιοθεραπεία. Βεβαιωθείτε ότι αναρρώνετε από οποιουσδήποτε αθλητικούς τραυματισμούς με ασφάλεια και φροντίστε κυρίως να τους αποφύγετε με τη βοήθεια καταρτισμένων φυσιοθεραπευτών που παρέχουν μια εξατομικευμένη τεχνική υπηρεσία ανώτερου επιπέδου. Ο φυσιοθεραπευτής θα εργαστεί για να βελτιώσει τη στάση του σώματός σας και να μειώσει τον πόνο, έτσι ώστε η ζωή σας να γίνει λίγο πιο εύκολη. Δείτε τι καλύπτουν οι φυσιοθεραπευτικές υπηρεσίες:

Κλινική αποκατάσταση

Είτε υποφέρετε από οξύ είτε από χρόνιο πόνο, η προσέγγιση της σωστής τεχνικής, θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση παθήσεων όπως η τενοντίτιδα, το λουμπάγκο και η αρθρίτιδα για καλύτερο επίπεδο ζωής.

Λειτουργική πρόληψη

Η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία: συνδυάζοντας μια σειρά από θεραπείες και τεχνικές για τη διόρθωση δυσκολιών και την αποκατάσταση σωματικών λειτουργιών, η καθημερινότητα όσο και η άσκηση γίνονται πιο απλές.

Πρόληψη τραυματισμών

Η πρόληψη των τραυματισμών στο γυμναστήριο δεν έχει να κάνει μόνο με την προθέρμανση και την αποθεραπεία, ειδικά όσο περνάνε τα χρόνια και γινόμαστε πιο επιρρεπείς στα ατυχήματα. Ο φυσιοθεραπευτής θα αξιολογήσει κλινικά το σώμα σας με το στόχο πρόληψης τραυματισμών στο μέλλον.

Τρεις περιοχές για να εστιάσετε στην προπόνησή σας

Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε τη φυσική σας κατάσταση. Αρχικά, ενσωματώστε πολλές διατάσεις στις προπονήσεις σας: οι μύες συστέλλονται και σφίγγουν όταν δεν τους χρησιμοποιούμε και γι’ αυτό η προπόνηση μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς με το τράβηγμα των μυών.

inside 4 fysiotherapie

Δεύτερον, αυξήστε το μεταβολισμό σας και προλάβετε απώλεια μυϊκής μάζας που σχετίζεται με την ηλικία κάνοντας ασκήσεις ενδυνάμωσης. Και τρίτον, μάλλον το μαντέψατε, είναι οι αεροβικές ασκήσεις. Είτε κάνετε τζόκινγκ, sprinting, ποδηλασία ή κολύμβηση, η αεροβική άσκηση δυναμώνει τη λειτουργία των πνευμόνων σας, καθώς και την ικανότητα της καρδιάς σας να λειτουργεί σωστά.

Αν εστιάσετε σε αυτές τις 3 σημαντικές περιοχές (αυτές που τείνουν να είναι υποτονικές με την πάροδο του χρόνου), μπορείτε να βελτιώσετε συνολικά τη φυσική σας κατάσταση και να προλάβετε την εκδήλωση τραυματισμών.

PHOTOSOURCE

Get to know us

Book an appointment today at the Club of your choice!

Category Tags