7 things you should not eat, when you are pregnant (and why?)

Αλήθεια ή ψέμα: 7 τροφές που πρέπει να αποφύγετε αν είστε έγκυος…

Όταν τρώτε για δύο, το φαγητό γίνεται σημαντικό κομμάτι της ζωής σας. Αλλά υπάρχουν μερικές τροφές που πρέπει να ξεχάσετε ή να σταματήσετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης λόγω των βακτηρίων ή των παρασίτων που ενδέχεται να βλάψουν μητέρα και μωρό.

Το ανοσοποιητικό σας σύστημα αλλάζει όταν είστε έγκυος, που σημαίνει ότι το σώμα σας δυσκολεύεται περισσότερο να καταπολεμήσει τη φλεγμονή. Όπως με όλα τα προγράμματα διατροφής, υπάρχουν πολλοί μύθοι και συμβουλές σε όλο το διαδίκτυο, από φίλους ή εντελώς αγνώστους για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να τρώτε. Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεστε όταν κυοφορείτε είναι να αγχώνεστε για το τι πρέπει να φάτε. Γι’ αυτό συγκεντρώσαμε όλα αυτά που πρέπει να αποφεύγετε:

1.Ωμά αυγά

inside 7 foods

Μερικά αυγά μπορεί να είναι μολυσμένα με το βακτήριο της σαλμονέλας, το οποίο μπορεί να προκαλέσει πυρετό, αδιαθεσία και διάρροια. Μείνετε μακριά από ωμά ή όχι μισομαγειρεμένα αυγά ή τροφές που τα περιέχουν, όπως η μαγιονέζα και το dressing της σαλάτας του Καίσαρα. Τα αυγά δεν βγαίνουν όμως εντελώς εκτός παιχνιδιού: η ειδικός στην υγεία και τη διατροφή των εγκύων Madeleine Sigman-Grant, PhD, στο Πανεπιστήμιο της Νεβάδας δηλώνει: «Αν τα αυγά είναι μαγειρεμένα, δεν υπάρχει πλέον κίνδυνος.»

2.Απαστερίωτο γάλα

Μια κοινή λοίμωξη που πρέπει να αποφεύγουν οι μητέρες είναι η τοξοπλάσμωση, το βακτήριο της οποίας μπορεί να βρεθεί σε απαστερίωτο γάλα κατσίκας ή πρόβατου και το τυρί. Αν κολλήσετε στα πρώτα στάδια της εγκυμοσύνης σας, μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας για το αγέννητο μωρό σας.

3.Ωμά ψάρια και οστρακοειδή

inside1 7 foods

Μείνετε μακριά από τα sushi bar όταν περιμένετε μωρό: ωμά ψάρια και οστρακοειδή είναι πιθανό να προκαλέσουν τροφική δηλητηρίαση. Υπάρχουν επίσης μερικά είδη ψαριού που πρέπει να περιορίσετε λόγω των υψηλών επιπέδων υδραργύρου, όπως ο τόνος και τα λιπαρά ψάρια. Ο καπνιστός σολομός αποτελεί γκρίζα ζώνη επίσης για τις εγκύους: αν και η διαδικασία συντήρησης καταστρέφει τα βακτήρια της λιστέριας, μερικές φορές η θερμότητα δεν είναι αρκετή για να τα σκοτώσει.

4.Ωμό κρέας και πατέ

inside 2 7 foods

Αν σας αρέσουν οι ροδαλές και ζουμερές με αίμα μπριζόλες, καλύτερα να τις ξεχάσετε για τους επόμενους εννιά μήνες. Το καλοψημένο κρέας είναι ασφαλές για κατανάλωση. Ωστόσο πρέπει να μείνετε μακριά από το συκώτι καθώς περιέχει υψηλά επίπεδα ρετινόλης που μπορεί να βλάψουν το μωρό σας. Το πατέ επίσης περιέχει λιστέρια, η οποία μπορεί να διαπεράσει τον πλακούντα, καθώς και το καπνιστό κρέας, όπως το ζαμπόν Πάρμας.

5.Άπλυτα φρούτα και λαχανικά

inside 3 7 foods

Η τοξοπλάσμωση μπορεί επίσης να υπάρχει σε άπλυτα φρούτα και λαχανικά. Αν δεν έχετε ήδη τη συνήθεια να πλένετε τις σαλάτες ή τα σνακ σας όπως τα μήλα, τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε. Ακόμη και αν η συσκευασία από το μαρούλι ή το σπανάκι αναγράφει «έτοιμο για κατανάλωση», αν το πλύνετε ξανά θα φύγουν όλα τα πιθανά ίχνη σαλμονέλας και E.coli. Οι μη παστεριωμένοι χυμοί πρέπει επίσης να αποφεύγονται, καθώς δεν έχουν περάσει από τη διαδικασία που σκοτώνει βακτήρια και τοξίνες.

6.Αλκοόλ

Η απαγόρευση του αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν αποτελεί έκπληξη. Μπορεί να επηρεάσει σοβαρά την ανάπτυξη του μωρού σας και να οδηγήσει στο εμβρυϊκό αλκοολικό σύνδρομο όταν γεννηθεί το μικρό σας. Ακόμη και μικρές ποσότητες μπορούν να έχουν μακροπρόθεσμη ζημία: γι’ αυτό μείνετε μακριά.

7.Καφεΐνη

inside 4 7 foods

Και μια δυσάρεστη είδηση για τις λάτρεις του καφέ. Η καφεΐνη πρέπει επίσης να περιοριστεί κατά τη διάρκεια αυτών των τόσο ξεχωριστών 9 μηνών: τα υψηλά επίπεδά της μπορούν να προκαλέσουν λιποβαρή μωρά, ακόμη και αποβολή. Περιορίστε τη δόση της καφεΐνης σας στα 200 mg την ημέρα το πολύ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου τον υπέροχο πρακτικό οδηγό μας!

Category Tags